Motion og kejsersnit

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2008 Motion og kejsersnit

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Jeg fik kejsersnit for en måned siden – og glæææder mig til at komme igang med at træne igen.

Jeg får meget forskellige meldinger, så tænkte at der måske var nogen af jer, der har erfaringer med det?

Jeg vil selvfølgelig starte stille og roligt op, men hvornår kan jeg det?

Louise

gukkigokkigukkigokki
    Medlem

Hej, jeg synes da godt du kan starte stille og roligt op, det eneste du skal huske er, at lytte til din krop. Ikke noget med hård træning før efter 8 uger, men hvis du føler dig klar til det, skulle der ikke være noget i vejen for at starte stille op:-)

Kh Line

Anonym
    Gæst

Jeg har det præcis ligesom dig – fik også kejsersnit for en måned siden og vil RIGTIG gerne igang igen.
    Mens jeg var gravid var min plan, at jeg da bare liiige tog baby med i træningscenteret og så kunne han bare ligge der, mens mor træner. Men nu er jeg blevet udstyret med et meget utålmodigt barn, så hvis han bare sidder/ligger 5 min. alene, så vil han have selskab. Så hvordan havde du tænkt dig, at du skulle træne? Vente på at manden kom hjem og så tage afsted eller har du andre gode fif?? Hilsen fra Vibeke

Hej Vibse

Molli kan godt ligge selv, men havde nok forestillet mig, at træne imens hun snupper en lur. Hvis det ikke går, så tager jeg afsted om aftenen, eller sammen med den store om eftermiddagen, og weekend.

Håber vi snart kommer afsted – jeg har i hvert fald en del der skal strammes op:)

Louise

Anonym
    Gæst

Det har jeg nemlig også. Jeg mangler dog kun 2,5 kilo men jeg er bare blevet “så blød” ;-)).

Tak for tippet – jeg må se, hvad jeg kan finde ud af med ham Anton.

Hilsen fra
    Vibse

Det er da vildt godt gået:) Jeg mangler 4 kg – men er virkelig også blød, og så er de dumme mormorarme da helt håbløse!

Louise

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.