Doodoo-bamse fra babiage ??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2008 Doodoo-bamse fra babiage ??

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    ParadoxeParadoxe
    Medlem

Er der nogle af jer herinde som har erfarringer med sådan en?? (Det er den der bamse som skulle afspille lyde fra livmoderen. )

Jeg har ikke selv en, men overvejer at anskaffe en. Victoria kan nemlig være rigtig svær at få til at sove om dagen, og hun bliver også meget urolig om aftenen, når det nærmer sig “sengetid”. Vi skal nogle gange give hende sutten 20-30 gange og vugge hende i liften i laaaang tid, for at få hende til at falde til ro. Tænker så, at hvis denne bamse kan hjælpe hende til at finde ro er den måske alle pengene værd?
    Jeg har “googlet” doodoo-bamsen på nettet, og der står at man helst skulle give dem bamsen fra 1. dag. Er der nogen der ved, om det er for sent nu hvor hun er blevet 5 uger??

Paradoxe og Victoria (22.09.08)

ciana34ciana34
    Medlem

Hej, jeg havde kigget meget på denne bamse inden jeg fødte, sagde til kæresten at jeg godt kunne tænke mig sådan en( syntes også den er lidt sød,elsker bamser:-)) Da lillemanden kom til verden kom faren med sådan en i Barselsgave, og jeg vil sige jeg er meget glad for min, Gustav falder hurtig til ro når jeg tænder for den, om det er for sent at give din datter den, er ikke nemt at vide, men hvis jeg var dig ville jeg prøve.. For den er virkelig guld værd..
    Ciana og Gustav 5 uger i dag

Anonym
    Gæst

Efter råd fra Junidusen har jeg svøbt Joanna når hun ikke kunne falde til ro – og det har virkleig hjulpet hende! Hun ligger og mosler lidt først og “brokker sig” over, at hun ikke kan bevæge armene, men så overgiver hun sig ligesom og falder i søvn…. Ellers kunne vi også give sutten igen og igen og rokke med vuggen i laaang tid før hun faldt i søvn….
    Held & lykke uanset, hvad du forsøger. 🙂

Katrine og Joanna 061008

Jeg har de sidste 2 dage suppleret svøbet med at binde en stofble omkring, da det ellers gik op (lillemanden har mange kræfter!) Det virker helt fantastisk og for første gang sover han nu mange timer i træk ;-)))))) Det ser lidt voldsomt ud med stofbleen bundet rundt om, men han elsker tilsyneladende at være godt puttet med dynen rundt om ansigtet.

Knus Eva og William 8½ uge

Anonym
    Gæst

glad for det virker for jer – her er det det eneste der virker. Min mand har en teknik med dynen på skrå og så kan snippen nå rundt ind under ham så han er rullet som en croissant, så går den ikke så nemt op :o)

Et køligt rum er også godt.
    Kender desværre ikke til bamsen. Carl har et “hyggehus” med musik ved sin hængevugge.
    http://shop.curiosa.dk/product.asp?product=3171

Kh Maiken og Carl 040908

EnemeneEnemene
    Medlem

Jeg svøber Marie, når hun er kørt sig selv helt op – efter råd fra sundhedsplejesken – og hun falder helt til ro. Det er selvfølgelig forudsat der ikke er andet i vejen, men ellers virker det bare med det samme :o)

Sundhedsplejesken sagde, at de har fundet ud af at næsten 9 ud af 10 babyer falder til ro, hvis man svøber dem. Jeg har et tyndt tæppe lidt større end en stofble jeg bruger

Held og lykke med det ene eller andet :o)

Hilsen Lene og Marie snart 5 uger

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.