brystbyld

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

For satan jeg er træt af mine bryster! en stoppet mælkekanal udviklede sig til brystbetændelse som lynhurtigt gik over i en brystbyld. Mega klamt. Jeg har været så syg her i weekenden at jeg ikke har kunne tage mig af Rose overhoved og Alexander har lagt hende til babsen (en gang i timen) og ellers haft hende. Men ungen ville kun sove hos sin mor så det har været skrig og skrål. Det gør så ondt at jeg seriøst hellere ville føde igen, for det gjorde ikke nær så ondt som det her.

Nu er jeg på intensiv penicilkur og smertestillende. Øv hvor er det skod det hele

Dotti2Dotti2
    Medlem

øv hvor har jeg ondt af dig. Håber penicilinen snart virker.

Knus Dorthe

irenejorgirenejorg
    Medlem

Prøv konstant varme omslag (en god pampers med varmt vand i) og blid cirkel-massage, for at løsne lidt op. Du har sikkert prøvet alt, men måske det kan hjælpe en lille smule på smerterne.
    God bedring,
    Irene

Anonym
    Gæst

Ikke for at skræmme dig, men min veninde er lige kommet hjem fra sygehuset efter at have været i fuld narkose for at få udtømt en brystbyld..! Det var også en stoppet mælkekirtel, der gik betændelse i som antibiotika ikke virkede på. Vil bare lige sige, at du skal være opmærksom på det – og gå straks til lægen, hvis ikke det bliver bedre med antibiotika – og her taler vi på to-tre dage… Du skal nemlig pase på dig selv så du kan passe på Rose!

Tanker fra Katrine

Anonym
    Gæst

God bedring, det lyder meget hårdt.

Med min første søn havde jeg barselsfeber og var indlagt og fik heftig pennicilin og medicinforgiftning…. det er bare ikke en skid sjovt, så føler med dig.

Mange tanker
    Maiken

DianaaaDianaaa
    Medlem

Du skal altså gerne snart se en bedring for ellers skal du kontakte din læge og du skal virkelig være vedholdende….

Efter at jeg havde fået min ældste søn fik jeg også en byld, som jeg endte med at få tømt under fuld narkose tre gange på 10 dage, hvorefter at jeg havde et hul i brystet på 2 cm idiameter og 3 cm dybt

Så jeg ved hvordan du har det 🙁 det gør smadder ondt!!!!

mvh Diana

Nåh så kom jeg også på hospitalet et par dage. Heldigvis blev vi indlagt som familie på barselsgangen (gang er måske så meget sagt, der er 2 stuer) Bylden bliv suget ud og nu skal det bare hele. Der er stor risiko for at bylden kommer igen så jeg skal til kontrol hver uge det næste stykke tid. Men det ser meget bedre ud. Alt huden faldt af i byldeområdet og måske kommer der lidt ar, men det heler ok og gør ikke så ondt mere.

Jeg er på en ordenlig hestekur med penicillin så Rose og jeg har mange hyggelige timer på sofaen da energien ikke rigtig er til andet.

Anonym
    Gæst

Det var godt, der blev taget hånd om det – det er jeg glad for at høre! 🙂 Så håber jeg bare såret heler hurtigt og at der ikke tilstøder yderligere – og at bylden aldrig vender tilbage! Og når det nu ikke kan være anderledes, så lyder det da til I hygger jer I to – skønt! Rigtig god weekend!

Katrine og Joanna 061008

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.