Ondt i ørene (langt)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2008 Ondt i ørene (langt)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Så er min lille bassedreng blevet syg for første gang.
    De sidste par dage er han bare blevet mere og mere pjevset. Når han er blevet lagt er der gåer max 10 min. så har han skreget så høj så vi tydeligt kunne høre der var noget der gjorde ondt på ham. Vi tog til lægen igår for at blive tjekket, men der var intet at se eller høre, så vi blev sendt hjem med anbefaling på saltvandsdråber til næsen og pernodil-junior til at tage hvad der var af smerter. Natten kom og skrigeriget tog til. Der var bare intet der hjalp. Når han faldt til ro, lagde jeg mig med ham på maven og straks begyndte han på at skrige igen. Efter en nogenlunde morgen, valgte jeg at gå en lang tur. Da jeg besluttede at vende næsen hjem, vågnede Emil igen og skreg, om muligt, endnu mere end før, så jeg ringede til lægen, som gerne ville se os med det samme. Så jeg skyndte mig hjem og fik bugseret barn og barne vogn i bilen og kørte til lægen, som nu kunne konstatere at det bette pus var/er megetvrød i ørene. Nu står den så på pencelin i 5 dage. Lige nu sover han, endelig, hos mig liggende/siddende med hovdet mod mit bryst. Håber bare at pencelinen virker lige så hurtigt på ham som det normalt gør på mig.

Til alle jer dejlige tøser med små pus der skriger, få lige tjekket deres øre, for det kunne jo være…

Knuz fra en meget træt Malene og Emil 120908

Anonym
    Gæst

Nårhh det lille pus.
    God bedring med ham.
    Knus, Maiken

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.