Den 16.10 kom verdens sidste septemberbaby.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2008 Den 16.10 kom verdens sidste septemberbaby.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    moooaaarmoooaaar
    Medlem
    zina1977zina1977
    Medlem

endelig. :-)))) tillykke

moooaaarmoooaaar
    Medlem

Ups lidt for hurtig.

Så fødte jeg endelige. I går aftes havde jeg lidt trælse plukveer, men det var ikke noget jeg lagde noget i. De var korte og gik i sig selv hver gang jeg satte mig ned. Min mor synes dog at det alligevel var en god ide lige at tage ind på Fg for at blive undersøgt. Jeg synes det var tosset, men ender altid med at gøre som hun siger. Så kl. 00.30 kørte vi et smut ind på Fg for at blive undersøgt. Vi ankom 00.50 – jeg synes stadig at det føltes som plukveer, men da jeg blev undesøgt, var eg 9 cm åben. Jordemoderen sagde at hun bare kunne tage vandet, så ville jeg få pressetrang, men jeg havde lige brug for at kunne følge lidt med, så jeg bad om lige at få lov at få et par veer først. (Lidt underligt at bede om smerte, men det hele gik bare lidt stærkt og det gjorde jo ikke rigtig ondt nok). Efter ca 10-15 veer – var jeg klar til at få vandet taget. Det var fint og klart, men jeg havde stadig ingen pressetrang og veerne blev ikke kraftigere. – mine veer kom godt nok med 3 min imellem, men de var stadig kun 30-45 sek. Kl. 01.50 bad min jordemoder mig om at presse med på min ve selvom jeg ikke havde pressetrang. tre minutter og to veer senere fødte jeg en perfekt dreng på 3620g og 52 cm. Det gjorde kun ondt ganske kort, da hans hoved stod i gennemskæringen. Han er bare så dejlig – med kort rødt hår og masser af fregner. Han har indtil nu brugt halvdelen af sit liv på at spise og den anden halvdel på at kigge nysgerrigt rundt.

Alt i alt en fødsel der var værd at vente på. Stadig lidt i chok over at det ikke gjorde mere ondt.

Kh en meget lykkelig mor og lillebror (uden navn) 161008

juleejulesjuleejules
    Medlem

Kære Rikke
    Tillykke med den dejlige dreng og fødsel 🙂 Så kom der alligevel gang i det med hindeløsning og gåtur…
    Glæder mig meget til at høre om hvordan det går med lillebror og de to store – og hvad I finder på af navn.

Knus Julie 38+3 der ikke har travlt med at skulle føde – det er alt for uoverskueligt det hele 🙂

Anonym
    Gæst

Stort tillykke!!
    Jeg har spændt fuldt med på sidelinjen de sidste par dage, og nu er det så endelig sket ;o)
    Hvor er det bare skønt med den dejlige lillebror og fødsel.
    Knus og kram Rebecca 37+5

ciana34ciana34
    Medlem

Stort tillykke med den sidste baby i gruppen.. sikke en fødsel er helt misundelig..

Ciana og Gustav 3 uger

Guuuud….det lyder da som en dejlig let fødsel!
    Tillykke med det, skønt at baby endelig ankom 🙂

Anonym
    Gæst

Nej, hvor dejligt, du endelig har din baby i armene – tillykke med ham! Jeg glæder mig til at høre navnet…? 🙂

Katrine og Joanna 061008

ostepigenostepigen
    Medlem

Stort tillykke med baby..

KH Gitte

smilla25smilla25
    Medlem

Stort tillykke!=) Så kom han endelig!=)

Anonym
    Gæst

værd at vente på, dejligt for dig :o)
    Kh Maiken

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.