møg hår!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jep, jeg fælder også – og har gjort det i ca en måned nu. Jeg mener at det stoppede da den store var otte måneder – og så er der jo kun godt 4 måneder tilbage med hårfælderi.

Suzie

Anonym
    Gæst

Hejsa.

Ja, jeg kan også tage den ene tot efter den anden, især når jeg er i bad. Tør næsten ikke børste det.. Men det hører jo med.. Tror også nogengange at jeg bliver skallet….

Karin

Jeg fælder og fælder. Jeg syntes at det er meget der falder af, men ved også af erfaring at det holder igen, men syntes at det er lidt tidligt, er der andre der døjer med hårtab nu??

Ja, det gør jeg også! Møg-irriterende… bare der bliver noget tilbage! 😉 Må fiske store hår-boller op efter hårvask og mine lange røde hår ligger endnu mere end de plejer over hele huset… ØV.
    Fældede også sidste gang og da blev det heldigvis ikke nødvendigt med paryk…
    KH Signe og Lau… som har en lidt sjov frisure blandet af meget kort og meget langt, hvirvler og strit…

Bet1979Bet1979
    Medlem

Ja jeg fælder også ekstremt meget og hele tiden. Kan finde lange hår over alt. På Silje (i hænder og under dobbelthagerne fx.) og i maden desværre… Så har for det meste altid en elastik i for at undgå det…
    Så du er bestemt ikke den eneste…

Betina og Silje 160708

Jep, jeg fælder også enormt, og der ligger hår overalt. Værst er det i sengen…
    Øv, men der bliver forhåbentlig noget tilbage 😉

UrsulamUrsulam
    Medlem

Jeg kan tilslutte mig hårfældningen. Hvad fa… skal det være godt for? Kan nogen huske hvorfor man gør det?
    Tænkte jeg vil spise nogle vitaminer som styrker håret. Er der nogen der gør det som kan anbefale nogle?
    Ursula & Ella 060708

majbasmajbas
    Medlem

jeg har fældet enormt meget siden jeg blev gravid, så det er jo 1 år siden efterhånden…. har mindre endhalvdelen af håret tilbage men havde heldigvis en hel del at give af

Majbritt

zina1977zina1977
    Medlem

her er en frisør fra september gruppen på besøg.Når man er gravid så er alt hår i hvilefase, dvs.man har ikke de almindelige fælde perioder. Man fælder ca.100-150 hår om dagen normalt, men ikke når man er gravid. Og når man har født er man i den fase også mens man ammer. Og derefter begynder kroppen stille og roligt at vende til det normale. Og så fælder man alt det hår fra man blev gravid til bagefter. Og det er mange hår, for så er det begyndt at komme i skifte fase. Men roligt nu, for det er ganske normalt. sådan er det hormonelt. det stopper, men vær tålmodig. Jeg var også helt skaldet i tidningene sidste gang. Men alt hår som falder ud, vokser igen. der skal være plads til det nye hår. mvh zina og melisa 8 uger i morgen

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.