Amme The

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Dodo78Dodo78
    Medlem

Vi har været til babycafe i dag, og i den forbindelse blev Malou vejet. Hun har kun taget 50 gr. på siden vi havde sundhedsplejerske den 2/10. Det var min egen sundhedsplejerske, så det var på samme vægt. Hun anbefalede at jeg begynder at drikke noget ammethe, men da jeg ikke bryder mig om the, eller andre varme drikke, tænker jeg på, om jeg måske kan drikke det koldt… Ligesom is the… Er der nogle der ved, og virkningen så aftager eller hvordan det hænger sammen…

Hun er vokset 1 cm, og er ellers frisk og glad, så det var ikke faretruende, jeg skal bare være opmærksom på ikke og have for travlt, og passe på mig selv, min mælk og min datter…

Jeg tror nok at varmen virker stimulerende, Men så kan du evt. prøve med alkoholfri øl (jeg drikker tuborg super light) det råd fik jeg af en JM. Ved at nogen drikker sød juleøl.
    Kh Signe og Lau

AlphaFeAlphaFe
    Medlem

urterne i teen virker også selvom teen er kold 🙂

Men det der øl signe nævner hvad gør det??? fremmer mælkeproduktionen eller???
    Kh Christina

Dodo78Dodo78
    Medlem

Jeg har efterfølgende hørt at hvidtøl skulle være godt… Måske er det mere noget for mig end the… Så vi må på handlen i dag og købe lidt øl…

Ja! Hvidtøl… jeg kunne med min ammehjerne ikke komme på hvad det hedder… deraf “sød juleøl”… det var altså hvidtøl jeg mente 🙂
    Det skulle sætte gang i mælkeproduktionen og derfor kan man fx drikke sidst på eftermiddagen eller til aftensmaden på det tidspunkt hvor mælkeproduktionen er lavest.
    Kh Signe med ammehjernen og Lau

Anonym
    Gæst

jeg synes det hjælper at drikke mælk, så laver hjemmemejriet det om til modermælk, der er da smart, hva??

Berit0708Berit0708
    Medlem

Jeg har læst et sted at det er øl med meget malt i, som kan være gode at drikke – som fx hvidtøl og rød tuborg…

KH Berit

Dodo78Dodo78
    Medlem

Så fik jeg fat i hvidtøl… Og det smager godtnok meget af SØDT… Men det kan sagtens drikkes, så jeg har stillet dem på køl så jeg kan få en bajer til aftensmaden… Så må vi håbe det hjælper… Ellers tror jeg sgu hun får en flaske mme og sove på…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.