Dette er IKKE den værste dag i mit liv…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2008 Dette er IKKE den værste dag i mit liv…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    JsLeneJsLene
    Medlem

men den gør et hæderligt forsøg 🙁

Vi skulle have været til Spanien en uge i slutningen af april – det skal vi så ikke alligevel. Vi havde nemlig købt fly-billetter hos Sterling… For at spare et kortgebyr valgte vi at betale med dankort – det koster os nu en hulens bunke penge. For havde vi fx betalt med mastercard – så havde vi fået vores penge retur, hvis vi bare gjorde indsigelse overfor Sterling…

Det er nok utænkeligt vi lige får samlet de min. 10.000,- det vil koste at købe billetter et andet sted. Glæder mig absolut ikke til at fortælle den store at den der ferie ikke bliver til noget alligevel – hun glæder sig allerede til at komme ud at flyve for første gang…

Det eneste gode er, at vi ikke er taget afsted. Tænk at have stået i lufthavnen i Malaga med 3 børn og oppakning og så ikke kunne komme hjem…

Nå ja – og så har jeg fået mens og det er lige som mellem Marianne og Christine en ret voldsom ting 🙁 Det kunne godt have ventet til jeg var ca 100 år…

Ellers går det godt… Christine kluklo over et eller andet til babysalmesang og solen skinner 🙂 Kæresten er dejlig og ungerne elskelige… Så i bund og grund har vi det godt. Det er bare så kattens ærgerligt med den tur :'(

Mange hilsner,
    Lene – som trods alt holder hovedet højt

Anonym
    Gæst

Ja, pyha tænk at stå i Ægypten eller lign. og bare ikke kan komme hjem som planlagt :o( jeg synes godt nok den her finanskrise pludselig får demintioner som jeg selv naivt nok ikke lige havde regnet med :o( – vi har selv betalt en rejse med andet rejsebureau som først skal fortages sidst i maj, håber sørme ikke de pludselig laver samme nummer, jeg har bankoverført pengene, er det mon bedre?

HÅber I alligevel finder en løsning så jeres pige kan komme ud på sin første flyvetur og ja, at Mor og Far kan få sin ferie alligevel…

vh – og ja, heldigvis har mens ikke vist sig her, jeg kan også godt vente ca.200 år ;o))

Bet1979Bet1979
    Medlem

Nej hvor træls med den ferie. Men det er da godt at i har hinanden! : ) Heldigvis for det… Og godt at i ikke stod et eller andet sted i verden! Men æv hvor er det mange penge at miste…

Jeg har endnu til gode at høre Silje kluk-le, men gør da et ihærdigt forsøg hver eneste dag. Men til gengæld smelter jeg over alle de dejlige smil jeg får, og alle de “samtaler” vi fører.

Opmuntrende hilsen fra Betina og Silje, som også har været til babysalmesang i dag…

JsLeneJsLene
    Medlem

Hvis jeres rejse er en pakkerejse, fx fly og hotel – så får I penge fre rejsegarantifonden, hvis bureauet går nedenom og hjem… Vores problem er, at vi kun købte fly-billetterne.

Hvis det ikke er en pakkerejse – så er dankort og kontant lige skidt.

Mange hilsner,
    Lene

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.