Til Heidi/KodalHansen og andre der har født i Esbjerg

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2008 Til Heidi/KodalHansen og andre der har født i Esbjerg

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Bet1979Bet1979
    Medlem

Hej
    Er du/i også blevet ringet op af jeres fødselsjordemoder her en 3 mdr. efter fødslen?

Min fødselsjordemoder Jane Mortensen ringede nemlig her i formiddag for at høre hvordan det går med Silje og med mig nu og siden fødslen, vi snakkede om fødselsforløbet om Siljes søskende og om vidt og bredt. Blev helt forbavset. Det er da flot at de bruger ressourcer på opfølgning her efter 3½ md. synes jeg.

Betina og Silje 160708

kun33kun33
    Medlem

Nej – øv! Jeg er ikke blevet ringet op, og Eliot er 4½ måned nu. Det kunne jeg ellers godt tænke mig, da min fødsel endte lidt halvdramatisk med læge der blev tilkaldt pga. hjertelyden og jeg gik MEGET i stykker, da han bare skulle ud pronto! Jeg havde egentlig tænkt på selv at tage kontakt netop for at snakke forløbet igennem, nu det er lidt på afstand. Men ingen har ringet – endnu da. Måske kommer det, for det lyder ikke til, de ringer efter et bestemt antal måneder, når I er blevet ringet op hhv. 3 og 2 måneder efter fødslerne. – Kan ske, der er håb forude for mig også 🙂

Kh
    Mette (+ Eliot fra 14/6)

Anonym
    Gæst

Hey

Ja, jeg er også blevet ringet op af jordemoderen fra fødslen.. Blev helt overrasket da hun ringede, havde jo længe svedt hende ud at hovedet….

Hun ville også bare høre hvordan vi havde det, og om jeg havde spørgsmål til fødslen..

Her ringede hun da Sarah lige var blevet 2 mdr.

Hilsen Marianne og Sarah (120808)

Jeg blev faktisk ringet op dagen efter fødslen af vagthavende jordemoder, som ville høre om jeg havde nogle spørgsmål til min fødsel.
    Og så blev jeg ringet op af min fødselsjordemoder for noget tid siden – jeg kan ikke helt huske hvornår, men jeg vil skyde på at det er 1½ måned siden…
    Hun må da gerne ringe igen, for nu da det er kommet på afstand, vil jeg da gerne lige ha’ genopfrisket hændelsen, men jeg har ingen traumer. Og ringer en 3. gang gør de jo nok ikke 😉

Heidi og Kamille, der nærmest blev skyllet ud med fostervandet…

JulietteFJulietteF
    Medlem

Hej,
    Lige efter fødslen fortalte min jordemoder (hende jeg fødte med) mig, at hun ville ringe til mig efter et par måneder. Men hun sagde også, at de havde rigtig travlt, så hvis nu hun ikke fik ringet – så skulle jeg endelig ringe til hende. Hun ringede så aldrig, men den jordemoder der fulgte mig op til fødslen ringede efter ca. 2 måneder.

Julie

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.