navle sår eller skidt?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2008 navle sår eller skidt?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Jonas er nu 3½ måned. Jeg har bemærket at der er noget i hans navle, allerdybest inde. Kan det stadig være en smule sår eller er det skidt som ikke er gået af? Er jo lidbange for at grave for meget i det, hvis nu at det kan være sår.
    Hilsen Malene

Anton er også ca. 3½ måned, og har også en lidt mørk navle… Jeg tør heller ikke at grave for meget i det…
    Nu hvor vi er ved navler – er der nogen af jer der har oplevet, at jeres EGEN navle er blevet mørkere i midten efter fødsel? Min er lidt ru og mørk efter fødsel.

musen2601musen2601
    Medlem

måske få jeres navle tjekket… det samme var galt her og begyndte at klø… det viste sig jeg havde fået svamp i navlen… vildt mærkeligt

lau har også en lille smule sår i navlen… jeg ved heller ikke om man skal prøve at rense det? eller bare fortsat lade det være i fred???? synes det er længe efterhånden.
    kh signe og lau

majbasmajbas
    Medlem

jeg fjernede det johannes havde siddende da jeg konkluderede mig frem til at det ikke kunnevære et sår da det ikke sad hvor noget voksede sammen (gi’r det mening??!?)…men måske sårrester…. ihvertfald har jeg fjernet det for mere end en uge siden og der har ikke været noget at se siden

Majbritt og Johannes 160708

Anonym
    Gæst

prøv at duppe/hælde lidt olie i navlen, det opløser det snavs som sidder i den.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.