Vaccination – 3 mdr conta 5 mdr

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2008 Vaccination – 3 mdr conta 5 mdr

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    HelperHelper
    Medlem

Hej,

I fredags blev min lille Frederikke vaccineret. I to døgn havde hun 39 i feber. Skal man forvente samme reaktion ved 5 mdrs vaccinationen? (reaktion afhænger af hvilken dag jeg vil bestille tid ved lægen)

Vh Helle

Anonym
    Gæst

der er stor forskel på hvordan børn reagerer, så for at være på den sikre side ville jeg bestille tid lige op til et par dage hvor du ikke skal noget særligt.
    Man kan vist ikke sige noget om at børn der reagerer meget på 3 mdrs vaccicen også gør det ved 5 mdr.

Anonym
    Gæst

Hej!
    Jeg fik vaccineret Mathias i fredags, han havde 2 døgn med 38,8 og total vanvittig skrigeri, som kun kunne dulmes med junior panodil. Herefter havde han dårlig appetit efter at feberen var slået ned..men har det bedre idag. Snakkede med SP, hun sagde at det var meget individuelt om der vil komme reaktion igen ved de næste vacc.Hun foreslog at jeg skulle høre lægen ad, om det var en ide kun at give en vacc ad gangen. Så det vil jeg gøre. For det her var ikke sjovt, hverken for purken eller mig med betonbabserne.
    KH Charlotte

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.