Mus….aaaaaarrrrhhhh

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2008 Mus….aaaaaarrrrhhhh

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Ja…..Igår aftes løb der lige en mus hen over køkkengulvet……hold kæft jeg skreg!!!!!
    Jeg har aldrig boet på landet før og har derfor ikke lige oplevet en mus der løber hen over køkkengulvet. Da jeg ringede til udlejeren og beklagede min nød, lød det nærmest som om han synes jeg var åndsvag og sagde at sådan var det jo i efteråret…….WHAT????? Kan det virkelig passe at man bare skal leve med det her i efteråret????
    Vi er heldigvis blevet skrevet op til lejligheder inde i byen……håber godt nok snart der kommer et eller andet.
    Ydr……hvor er det bare ulækkert…altså ydr….
    Manden blev selvfølgelig sendt fluks efter mussefælder her efter arbejde. Så de er nu sat op, så håber snart at en af dem siger klaps.
    Nogen der har erfaringer med sådan noget????

Pernille og Thomas 260608

Åh nej da! Kan godt følge dig – jeg HADER også bare mus. Vi er også flyttet i hus lidt uden for byen, men har heldigvis ikke haft “ubudne” gæster endnu… Men jeg er også meget opmærksom på, at igen yderdøre står unødigt åbne osv.

Men det er jo desværre en af ulemperne ved at bo i hus – og især i hus på landet. Så er der til gengæld andre plusser – sådan er det jo :o)

Se på det positive – det er trods alt ikke rotter 😉
    Pøj pøj med fangsten!!

skaf en kat så er det problem løst!

Ja….vi har bare ikke tid eller overskud til at passe en kat lige nu. Og når vi flytter kan vi ikke være sikre på at vi må have den med. Så det synes jeg ville være synd for katten. Vi er ellers glade for dyr, men jeg har haft tendens til allergi overfor katte hele mit liv, og Thomas begyndte at nyse ret voldsomt da vi var på besøg hos nogen med kat(ved dog ikke om det var en forkølelse, da han blev ret forkølet dagen efter).
    Men vi har indtil videre fået lov til at få beøg af overboens kat indimellem……

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.