Mere og mere kvalme

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2008 Mere og mere kvalme

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja, det er lige hvad jeg oplever, og den er faktisk heldags, selv om natten kan jeg vågne ved det :o( troede ellers det skulle gå den anden vej :o)

Men føj hvor er det belastende, har da også haft kvalme de andre gange, men der kunne en digistivekiks fra morgenstunden da tage det, nu er der bare INTET der hjælper, hulk jeg føler mig elendig :o)

Håber da det går væk når jeg kommer ind i 2. trimester, der er jo så lige noget tid til da jeg jo er blevet sat tilbage ved scanninger og pt. har en termin først i august – men det kan jo nåes at laves om igen…

Nå, men ville bare sige at fordi man ikke har kvalme i starten, så kan det da blive en grim nemesis når man går og glæder sig, bang så kom det bare, bvadr hihi

aviabelsenaviabelsen
    Medlem

Ja den kender jeg godt da jeg ventede vores datter gik jeg i 5 mdr. det var frygteligt, nu er jeg 12 uger henne og har stadig kvalme for vildt, jeg håber på at det snart er ovre for denne gang for det dræner virkelig!!!
    Knus avi, som mangler energi selvom jeg har haft juleferie i sommerhuset

Dahl11Dahl11
    Medlem

Jeg havde også heldagskvalme de første uger. Kastede dog ikke op. Men efter at have taget graviFrisk er kvalmen kraftigt reduceret, nogle dage faktisk helt væk! Det er noget med at ingefærstabletter virker godt mod kvalme, derfor tager jeg graviFrisk ved siden af gravitamin. Det er ikke alle det virker for, men det er da et forsøg værd.

Vh Ulla 9+2

putsenputsen
    Medlem

Yep, kvalmen er også hos mig, og jeg er ved at blive sindsyg af det…
    Jeg starter som regel dagen med 2 knækbrød, og kan oftest først klemme noget i mig igen ved frokost.
    Sidste gang jeg var gravid, gik det over efter 3 mdr., og jeg håber det bliver ligesådan denne gang.
    Jeg kan også blive helt dårlig over nogle specielle lugte…
    Og på trods af, at jeg ikke synes jeg spiser ret meget, føler jeg mig alligevel oppustet hele tiden, puhh…

Knus fra Christina

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.