NF scanning i morgen :)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2008 NF scanning i morgen :)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Det var da dejeligt det kunne lade sig gøre så hurtigt. Ang. børn med til scanningerne, står der i mine papirer fra RAS (Roskilde) At børn ikke må være med… Men ved ikke om det er ens på alle sygehuse..

– Michelle 11+4

Anonym
    Gæst

Endelig fik jeg den tid til NF scanning. Da jeg var ret langt henne inden jeg opdagede jeg var gravid, skulle jeg først have en termins scanning (fik jeg den 19 december) og med jul og alt det det, så gik tiden… Så min flinke sygeplejerske nede fra lægen ringede i dag til Esbjerg sygehus og fik dem til at booke en tid til mig 🙂 Wee så jeg skal afsted i morgen tidlig 8.30 (og jo for os er det tidligt 😉 ) Glæder mig til at se den lille fis igen.
    Og så har vi snakket om at tage den store pige med til næste scanning (den i uge 18) Hun er 5½, men er hun for lille til det?? Nogen der har nogen erfaringer med det?

Knuz Julekonen 13+3

Anonym
    Gæst

Det var da hurtig ekspeditition :o)

De 2 steder jeg er md-scannet har børn ikke været velkomne, og et eller andet sted ville jeg heller ikke tage mine med, man kan jo (selv om man ikke vil tænke på det og det jo sjældent sker) få en grim besked og så tror jeg ikke lige det er så smart af have en 5-6årig med…

Jeg har selv en tid til privat scanning og overvejer om jeg skulle rykke den til efter md-scanning, så kunne min søn på 6 komme med til den private, så var baby jo kigget grundigt igennem, men tænk jeg ved ikke engang om han ville synes det var noget særligt ;o) men det er nok noget andet med piger hihi

JsLeneJsLene
    Medlem

Først: Jeg håber NF-skanningen gik godt – du ligger og bliver skannet i skrivende stund…

Dernæst: Som de andre har skrevet, så er børn ikke velkomne til skanninger – særligt ikke mindre børn, der kan have svært ved at sidde stille og være stille, så den der skanner kan koncentrere sig. Og så tror jeg, din datter er for lille til at kunne se det sjove i det. Jeg blev skannet da jeg var ca 30 uger henne pga svangerskabsdiabetes og tog min store datter (9 år dengang) med, da kæresten ikke kunne – hun syntes bare det var kedeligt.

Mange hilsener
    Lene – 11+5 … og med monsterstore sommerfugle i maven pga NF-skanning kl. 13.00 i dag

Anonym
    Gæst

Jeg har lige været til skanning. Det var fantastisk at se det lille barn, som havde alt hvad den skulle og hjertet slog og nakkefolden var fin. Den var dog lidt stædig og ville ikke ligge rigtigt til at hu kunne se nakkefolden så det tog lidt tid, men det gjorde ikke mig noget, jeg kunne have blevet liggende og set på skærmen meget længere, hvis jeg havde fået lov.
    Håber du får en lige så god oplevelse!

Mht. om børn er velkomne så var de ikke her (skejby), men man kan vel altid spørge.

Hilsen Maja 13+1

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.