Hvor hedder du det du gør??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2008 Hvor hedder du det du gør??

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 22 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Mit var faktisk bare tænkt som et midlertidigt brugernavn da jeg har haft et andet i efterhånden mange år her på ND, men jeg befinder mig egenligt meget godt med at være lidt mere anonym denne gang :o)

Og ja hurraaaaaa faldt mig bare ind, uden nogen særlig grund, andet end man måske har lyst at råbe det når man finder ud af man gerne vil have et barn mere ;o)

Anonym
    Gæst

Hej damer:-)

Dette indlæg har ikke meget med kvalme, voksende mave el. ømme bryster at gøre.. Men tænker tit når man læser folks indlæg:” Hvorfor “hedder” hun mon det?”

Altså hvorfor har I valgt lige netop Jeres brugernavn her på netdoktor?

Jeg kan jo starte med mig selv. — Chellesteiness!
    Jeg hedder Michelle, kaldt Chelle og Steiness til efternavn, derfor chellesteiness:-)

– Michelle 10+5

kun33kun33
    Medlem

Det har jeg også tit tænkt på 🙂

Selv er jeg 38 år, så mit brugernavn er misvisende. Da jeg meldte mig til her på ND i sin tid, holdt jeg lidt til på en snart-gravid-side for kvinder på 35+, men var “kun” 33, så det blev navnet. Jeg nåede at fylde 34 før jeg fødte. Nu er jeg som nævnt 38 og venter nr. 2. Har termin 7. juni.

Mange hilsener
    Mette 16+5 på besøg fra juni

P.S. Tror lige, jeg låner dit spørgsmål til junisiden 🙂

taallutaallu
    Medlem

He he godt spørgsmål, det har jeg også tit siddet og undret mig over..
    Ja jeg hedder taallu efter tanya, allan og lucas, før min søn hed vi taall som tanya og allan
    Og det hedder vi alle steder, det er så dejlig nemt.. Så må vi se om der bliver ændret lidt på det når giraffen kommer ;o)
    Knuz Tanya

Dodo78Dodo78
    Medlem

Dodo kommer fra en veninde, der kalder mig det, 78 er årstallet hvor jeg er født. Jeg valgte at bruge årstallet, da det ikke ændrer sig som ens alder…

aviabelsenaviabelsen
    Medlem

Aviabelsen…hm kan vidst ikke beskrives nærmere end at det er mit for og efternavn

Mit brugernavn kommer af at min søn hedder Johannes og er 3 år og jeg er hans mor: Johannes3mor… tænkte egentlig ikke så langsigtet da jeg oprettede mig… han blir jo ikke ved at være 3 år og man kan da vist godt blive lidt afhaængig af denne hjemmeside…

Kh Signe 13+1

Anonym
    Gæst

adrianomor ja det hedder jeg fordi min søn hedder adriano, hed førhen tanyadreesen, som var mit navn men blev gift til tanya knudsen så det var lidt misvisende, så nu hedder jeg adrianomor fordi jeg ikke ku finde på andet
    knus tanya

Jeg hedder BabyWilliams fordi faren til mit barn og min kommende mand hedder Williams til efternavn. Og det kommer babyen og jeg jo også til.
    Pernille

Anonym
    Gæst

ja, det er lidt åbenlyst: jeg er mor/bliver snart mor igen og er født i 81. Var lige til nakkefoldsscanning idag, og hvor er det dog fantatisk! havde helt glemt hvor specielt det r at man kan se at der er liv og den bevæger sig rundt derinde, men man kan ikke mærke noget selv… underligt. Og alt var som dt skulle være, det er jjo det vigtigste 🙂

Anonym
    Gæst

Hedder Suzie til fornavn, og mit efternavn starter med H – den var ikke så kompliceret. Tidligere hed jeg didelfito fordi jeg har læst spansk og synes navnet var sødt, nu er jeg vokset fra det, og derfor skiftede jeg til noget mere nærliggende denne gang.

Suzie 13+1

JsLeneJsLene
    Medlem

JsLene – ja, det er lidt fjollet og ungpigeagtigt 😉 … Kæresten hedder John og jeg hedder Lene og er hans – jamen, er det ikke bare ydrk ;o)

Mange hilsener
    Lene – som er 42 og altså ikke det mindste ungpige 🙂

linda0908linda0908
    Medlem

Jeg hedder linda0908 fordi noget så kedeligt som jeg hedder Linda og har fødselsdag 9 august….

Anonym
    Gæst

Mit brugernavn stammer fra at jeg bor på Troldestien på Troldegården og er 36 år….. – deraf kom Trold36!

tja det er mit navn, temmeligt uorginalt men nemt at huske :0)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.