Verdens bedste og letteste sovetips!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Verdens bedste og letteste sovetips!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    TrineSandTrineSand
    Medlem

Jeg synes jeg må give der her tip videre..
    Emil kom på eget værelse for 5-6 uger siden. Jeg havde sådan glædet mig til at få sovet (jeg vågnede hver gang han sagde et lille møf), men det gik ikke bedre end at han skreg på sutten ca 10-20 gange pr nat. Og alt det renderi om natten gav jo ikke noget søvn til mig.
    Men så var der een der påpegede at hvis der er for tørt i værelset sover babyen dårligt. Og der er meget tørt i vores lejlighed. Emils værelse er også meget lille og der løber varmtvandsrør igennem det. Så nu har jeg sat en skål vand ind på varmtvandsrørene (en radiator kan også bruges) og nu sover han igennem. Der er gået en uge med vandskål nu og han har skreget på sut 0-1 gange pr nat!
    Jeg er stadig helt forundret når jeg vågner om morgenen og det er lyst og jeg slet intet har hørt til den lille mand i løbet i natten.
    Jeg håber der er nogen der kan bruge det til noget og få en bedre nattesøvn.

Hilsen Trine & Emil 8 mdr i morgen 🙂

armani1armani1
    Medlem

Det var dog fantastisk;O)

DutteputteDutteputte
    Medlem

Hej,

jeg læste at du tager gravid fotos i kbh? Hvor meget tager du for gravid billeder? jeg bor på frederiksberg 🙂 du må meget gerne skrive til min mail hvis du er interesseret d_dut@hotmail.com

34+1

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.