Julegaver

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja jeg er i fuld gang, næsten færdig med julegave indkøbene – har købt Sylvanian Familiy hus til Emma – jeg husker dem som skovens dyr da jeg var lille. Nå men posten har lige været her med det store hus (fandt det på nettet 500 kr billigere end butikkerne!!!) – nøj hvor er det fint – har lyst til at pakke det og flytte alle møbler og dyr ind i det….glæder mig til at se det lille ansigt når hun pakker ud juleaften :o))

Men hende Ida fimsen – hvad dælen skal man finde på??
    Vi kan slet ikke finde på noget til hende selv, og skal så også lige dele ønsker ud til dem vi er på julegaver med og familien….

Hvad ønsker I til de små poder?

KH
    Mette

ZaharaZahara
    Medlem

Altså… vi er ikke så mange i familien så “forventer” kun 5 gaver til ham.

Vi har bare streget i ønskesedlen fra dåben og ellers må folk selv finde på:

Madras til tremmeseng da han snart vokser ud af vuggen

Topmadras til tremmeseng til ovenpå madrassen!

Basic kørepose til klapvogn i sort fra Babysam så han ikke fryser når han skal over i klapvognen.

Øre termometer – Braun Thermoscan så han ikke skal have termometer i numsen og derfor holdes meget stille 🙁

Barnevogns sele så han ikke hopper ud af barnevognen snart!

Stole forhøjer (set i Bilka katalog til ca. 160,-) så han kan komme med i byen!

?Sebra? strik bamsepude med ører -model ?Farlige olfert? – bare fordi den er vildt sød!

Kogebog med babymad – så han kan få lidt at spise!?!

En personlig børnebog hvor Max er hovedpersonen (fx personlig-bog.dk) – for at støtte hans opfattelse af at være verdens navle 🙂

Body & heldragter i uld fra Føtex str 74 og større – fordi de bare er lækre og holder ham bedre varm!

Og vi har selv købt en sød abe bamse fra Sebra til ham.

Sara – og Max – der nok ikke føler sig snydt om han så ingen gaver får 🙂

Anonym
    Gæst

De er ALT for store til de små babyører! De kan slet ikke komme helt derind, hvor temp måles… Det eneste pålidelige de næste par år, er rektaltermometre – og det tager altså ikke mange øjeblikke! 🙂

Cristina 25+4 og Sebastian okt 06

ZaharaZahara
    Medlem

Jeg har ikke prøvet men ved at Max’s gudmor har brugt det i et år nu til sin datter med succes 🙂

Sara – og Max der da også fandt sig i at få taget temp i måsen tidligere da han føltes varm!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.