til de lidt klogere mødre..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 til de lidt klogere mødre..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Jeg var igår ude og spise frokost med en veninde. Det var så dejligt at komme lidt ud uden Niclas.
    Nu er det så at vi fik noget lækkert mad, med salsa, hvidløg og ja lidt krydret.
    For stærkt til lillemandens mave, ved jeg. jeg malkede mælk ud igår og smed det ud. men hvor lang tid efter er der noget i mælken??
    Det er så her de lidt klogere kommer ind i billedet!!??

Louise og Niclas

Anonym
    Gæst

Efter min mening er det stærkt overdrevet, at man ikke kan spise krydret mad. Jeg spiser ofte noget med hvidløg, eller lidt chili ovenpå, og Ingrid lader ikke til at klage over mælkens smag, og får heller ikke ondt i maven.

Hilsen
    saltlakrids

TholucTholuc
    Medlem

Ja de skulle jo gerne kunne klare det – jeg pumpede dog ud da jeg havde spist en ret med en masse chili, da Caroline i forvejen havde lidt tynd mave.
    Hørte dog fra SP at det man spiser (og drikker) vil være i den næste omgang mælk – så i princippet burde du kun pumpe ud et par timer efter og så skulle baby kunne spise igen.
    Men der er jo ret forskellige meninger – så man skal vel bare følge egen intuition i bund og grund ;o)
    Pøj pøj med det.

Vibeke

TrineSandTrineSand
    Medlem

Jeg har fået at vide at det tager 2 timer før det kommer i mælken..

Hilsen

Trine og Emil (som efterhånden godt kan tåle lidt krydret mælk)

flere siger til mig at jeg tager fejl ang det med at det stærke mad går i mælken.

Men men nu er jeg 2. gangs mor, og ligger mærke til andre ting.
    Jeg er jo en af de mest heldig mødre i verden, jeg har jo Niclas som er 3 mdr i næste uge. Han er den mest rolige baby, i verden, kun sur og tvær når det ikke går hurtig nok med maden eller han ikke lige kan falde til ro, men vi snakker max 5 min.
    Han sover, spiser, fylder bleer og er glad ogpå når han er vågen.
    Men det passer nøjagtig med at jeg har “nydt” livet lidt for meget og fået for stærk mad eller en stærk kop kaffe, så er han mere urolig og prutter som en gal.

Louise og Niclas 200808

Anonym
    Gæst

Jeg har hørt, at det man har spist og drukket som gravid, kan de små tåle uden at tage “skade”. Vi spiser enormt meget hvidløg og det påvirker ikke Ida. Det eneste jeg endnu har oplevet der påvirker hende, er hvis jeg drikker kaffe om aften, så vil hun fandme ikke sove…..hun bliver nok en kaffesøster som sin mor ,o))

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.