sove ude…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hejsa, det synes jeg godt du kan, især når han jo ligger i liften, så fryser han ikke. Har du ikke en barnevogn han kan sove i, siden du bruger klapvogn?

Men jeg tror bestemt ikke at det er for koldt nu her ihvertfald.

Knus Anmoda og Julie.

mutti08mutti08
    Medlem

jeg ville hører om der er nogel som kan hjælpe mig omkring for de små og sove ude..
    vi har en emmaljunga klapvogn, hvor vi kan sætte marus´s lift ned i så vi også kan bruge den nu og da vi bor i lejlighed, ville jeg hører om der er nogle som mener jeg godt kan lægge ham til at sove på altanen. han vil så lægge i liften med dyne på og det der slag(eller hvad det nu hedder) som sidder på liften og så en kørepose udover, som hører til klapvognen…

jeg syntes det er svært at finde ud af om det vil være for koldt at lægge ham i klapvognen.. jeg vil dog ik gøre det når det bliver rigtig koldt, men sådan her i overgangsperioden..

mutti08 + marcus 5 uger

Anonym
    Gæst

Tror jeg sagtens han kan – det er jo ikke bidende koldt. Når ida sover ude har hun almindeligt tøj på og dynen puttet godt om sig, så i liften som så kommer i barnevognen, og hun er altså dejlig lun når hun kommer ind.

KH
    Mette

mutti08mutti08
    Medlem

vi havde tænkt os at købe en barnevogn til at have stående på altanen, men tænkte vi ville prøve og bruge klapvognen indtil det blev for koldt. vi bor nemlig på 2 sal, så det er lidt for langt at få vores barnevogn op til.. så når det bliver koldere ville vi købe en brugt barnevogn og have stående..

så vil jeg tage klapvognen i brug i morgen, så marcus kan få sig en dejlig lur..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.