klapvogne.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    frkthorupfrkthorup
    Medlem

hov det gok lidt stærkt.

Sidder og er ved at kigge på klapvogne og kan ikke helt finde ud af hvad det skal være. er der nogle som har erfaringer med nogle gode og dårlige,.
    Havde tænkt at jeg gerne ville have en med svingbart styr, liggemål over 90 og gerne med sving hjul.

frkthorupfrkthorup
    Medlem
    fup100fup100
    Medlem

Halløj!
    Jeg har ikke lige svar på dette, men vi overvejer om hvorvidt vi overhovedet skal have en klapvogn…! Hvornår er det lige man bruger klapvogn og hvad så med barnevognen??
    Heidi

Hey… Vi har en teutonia fra barn nr. 1 og vi er så glade for den… Den har svingbart styr og det har været et hit. De små pus bliver jo større og elsker at sidde og kigge ud. Nogle dage havde Aksel-som er storebror her- mest lyst til at køre og snakke m mig, så vendte vi jo bare styret, så vi kunne det. Andre dage var han mest på at spotte lastbiler og andet godt, så svingbart styr er klart at anbefale herfra.
    Jeg forstår godt spørgsmålet omkring barnevogn. Vi har jo heller ikke meget at bruge klapvogn til lige nu. Jeg vil sige, at den primært bruges til barnets vågentimer. Vi elsker at gå tur, men har man kun 2 år gamle ben, så er det godt m en klapvogn. Hvis vi har været væk en hel dag- feks legoland, så har middagsluren været taget i klapvognen.
    Vores barnevogn punkterede den anden dag. Jeg stod og skulle ud af døren og tog klapvognen, puttede Anton i hans voksipose og så ned. Det gik fint, faktisk sov han 3 timer efterfgl., hvilket han aldrig gør!!!, men jeg tror nu ikke klapvognen var skyld i det. Men vi fandt da ud af, at den var god at bruge på den måde, så når vi i weekenden drager i sommerhus, lader vi barnevognen stå hjemme og tager klapvognen istedet. Den fylder jo noget mindre i bilen(farmand så helt glad og lettet ud:-))
    Teutonia har kaleche med vindue i, som mange er glade for. Tværpinden foran kan tages af- hvilket jeg har gjort, når vi bruger den m voksipose. Vi købte overslag og sovepose til den, men dem har vi faktisk aldrig brugt. Eneste minus er, at pladsen under sædet er noget begrænset. Det gør det svære at handle ind synes jeg…Og så er regnslaget dårligt, men måske det er blevet bedre siden vi købte for 3 år siden…
    K.H. Camilla
    Det blev et langt indlæg…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.