Voksipose – endnu engang :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Voksipose – endnu engang :-)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg overvejer lidt at ønske os en voksipose eller “kopien” fra Bilka til Maias barnedåb.

Jeg er dog lidt i tvivl om den lukker tæt nok om barnet – foroven omkring halsen. Det er vel meningen, så vidt jeg har kunnet læse, at overtøj er unødvendigt, når man bruger de her poser, ikke? Synes problemet med dynen er, at den ikke lægger sig omkring hende, men står ligesom op, hvis I forstår 🙂

Mvh. Jannie, som skal prøve at malke ud for første gang i dag – arrrgghh 🙂

Anonym
    Gæst

Jeg har haft både den fra bilka og duniduo pose til emma, begge super gode – og de slutter godt til – der er jo også læ nede i barnevognen :o))

– ærger mig gul og grøn over ikke at have gemt en af dem!

Jeg har også slee bee posen fra bilka og den kan strammes til foroven, og jeg er meget tilfreds…

Anonym
    Gæst

Vi har en kopi fra Baby Sam og bruger den hele tiden. Mine børn bokser dog armene fri, så de får en varm trøje på. Men de kommer ud at sove i tynde bukser, for der bliver varmt dernede.

Mvh. Liv

Anonym
    Gæst

Hvordan er den fra Babysam? Fåes den stadig?

mette – der surfer heftigt rundt for at finde en sovepose!

ZaharaZahara
    Medlem

Lige et spørgsmål…

De kan jo ikke have barnevogns sele på nede i voksiposen når de bliver større?

Sara – der stadig ikke helt har luret hvorfor sådan en er fantastisk… 🙂

armani1armani1
    Medlem

Hej Sara,
    ungerne kan sagtens have sele på i voksiposen – der er små huller som hængslerne kan komme i gennem:) og voksiposen er altså bare fantastisk – ungerne ligger jo ligesom de er svøbt og behøver ikke have ekstra tøj på når de skal ud og sove, kun lige en hue og vanter måske. Min store dreng var altid urolig når han skulle ud og sove i liften, da han var helt lille, men da han kom ned i voksien faldt han til ro med det samme. Gustav er også rigtig tilfreds med at ligge i sin voksi
    hilsen Christina og Gustav Emil 210808 og Carl Valdemar 301205

ZaharaZahara
    Medlem

ok kigger den jeg har arvet lidt bedre efter i sømmene så 🙂
    Max er nemlig også en spjætter!

Sara & Spjætteren

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.