slynger – igen igen..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 slynger – igen igen..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    moarsnartmoarsnart
    Medlem

Hej hej ..

Har lige været rundt omkring på nettet og se på slynger.. Og hvor ser det bare fedt ud med de slynger, er fascineret!!! Jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme igang med at bruge slynge!!

Overvejer lidt en mei tai og en strækvikle .. Synes de begge ser meget lækre ud! Men er lige lidt i tvivl om, man kan amme i nogle af dem – eller skal man bruge en ring-slynge til det?

Hvad bruger i andre mon – altså jer, der er slyngebrugere? Fortæl, fortæl, fortæl mig alt om jeres oplevelser – både gode og dårlige – med slynger!!!

Glæder mig til at høre om jeres erfaringer!!

Knus Maria

vikvikvikvik
    Medlem

Hejsa

Jeg har kun erfaring med strækviklen. Synes ikke den var så svær at få på, som nogle skriver – men måske var jeg bare heldig. Jeg købte dne for at få lidt frie hænder herhjemme, og det fungerede den fint til – dog er det jo lidt tungt at bære rundt på lillepigen.

Vi har nu istedet købt en slyngevugge (www.sneglehuset.com), som er klart den bedste investering, vi har gjort! Hun falder til ro med det samme og sover som en drøm i den (vi bruger den kun om dagen). Den er let at tage med ud, da den kan hænge fra en dørkarm. Så viklen er faktisk ikke blevet brugt siden vi fik slyngevuggen 🙂

vikvik

RikkeZoktRikkeZokt
    Medlem

Hej
    Jeg har en nature sway slynge også fra sneglehuset og vi har også en slyngevugge, begge nogle vi købte til den store. Slyngevuggen ligger hun både i om dagen og om aftenen og den er vi også rigtig glade for. Til den mindste har jeg så købt en didymos vikle som jeg synes er ret svær at bruge. Men som vikvik bruger jeg på nuværende tidspunkt også mest vuggen. Bruger faktisk kun slyngen når jeg skal afl. den store. Derudover har vi en skildpadde slynge, den minder vist om en mei tai, som jeg brugte rigtig meget til den store, men jeg brugte den først da hun kunne sidde selv måske var hun endda ældre, jeg synes ikke hun sad godt i den før.
    Mh Rikke

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.