Hjælp, hvad skal hun hedde?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Hjælp, hvad skal hun hedde?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

Hej kære medsøstre,
    I need some help! Noah blev jo storebror her den 13/8-08 til en lille pige, vi er her 14 dage efter endnu ikke blevet enige om et navn. Tænk det kan være så svært? Noah have vi jo besluttet på fødestuen… hvilket i sig selv er utroligt, da vi var 110 procent sikre på det var en pige der kom ud??!
    Lillesøster kendt vi ikke kønnet på (Ja hvorfor mon, tør sgu aldrig stole på de scanninger igen HEHE), så vi har ikke rigtig talt om navne inden.
    og nu til det endelige spørgsmål,
    Hvad skal hun hedde?

Karla
    Kaya
    Liv
    Ella

Vi hedder Line, Kennet og Noah bach nørgaard.

har I nogen andre forslag? kom endelig med ideer og ærlige meninger.

Mange hilsner Line (dette indlæg er også lagt ind i dec06 hvor Noah er fra)

NoahsmorNoahsmor
    Medlem

Hun skal da hedde Karla.. :o)

….Noah og Karla passer perfekt sammen…

(siger moar’en som har en Noah på 7 år og en Carla Liv på knapt 2 år herhjemme *SS*)

familienKGfamilienKG
    Medlem

Jeg er vild med Ella…. Det var et af mine navneønsker til tøserne, men det blev der desværre nedlagt veto mod herhjemme – så det “stemmer” jeg på 🙂 ….

Stine – Nana og Asta

Anonym
    Gæst

Noah og Ella er rigtig godt synes jeg :o)

Og du spørger og flere forslag.. Filuca paser godt med Noah synes jeg.

Held og lykke og skriv hvad I bestemmer jer for :o)

Knus
    Clara

ZaharaZahara
    Medlem

Jeg kan bedst lide Kaya sammen med Noah.
    Jeg tror det er svært at “hjælpe” med et navn. Hvis I kan lide dem alle lige meget så lav en eller anden aktivitet der afgør det.
    Lad den udvidede familie stemme, træk lod, vælg en fremmed på gaden og lad hende vælge, mærk efter indeni om et er bedre end andre, et eller andet…..
    Det vil hun sikkert syntes er skægt når hun bliver større 🙂

Sara – helt sikkert snart mor til en Max – hvis han da bare ville ud!

Anonym
    Gæst

Hej!

Jeg synes bedst om Kaya og Ella, men synes især at Kaya passer godt til Noah.
    Ja, det er ikke nemt med de navne, men synes det var rigtig svært at finde et drengenavn. Håber I kan blive enige.

Biron og Hjalte 210808

tigajetigaje
    Medlem

Jeg synes rigtig godt om Karla… det er så super sødt.

Tina og Lucas 110808

SpiffenSpiffen
    Medlem

Hejsa,
    Hvis I virkelig ikke har nogen favoritter, kan i jo lade stavning afgøre det. Kaya og Karla kan begge staves på forskellige måder (Carla, Kaja, Caja osv), mens Liv og Ella kun kan staves på en måde – det kan være en fordel for jeres barn senere (men det er selvfølgelig en lidt tør måde at afgøre sagen på).
    Ellers kan I se på, hvad navnene betyder og hvor det kommer fra – det kna måske give jer en favorit. Jeg bruger meget:
    http://www.behindthename.com/
    Held og lykke med det – og skriv hvad i beslutter.
    Kh
    Spiffen (der nok ville nuppe Ella, men selv har Ingrid eller Inge som favorit)

HendrieHendrie
    Medlem

Jeg ELSKER Ella og Liv! 🙂

Maya

og tillykke med hende.

kh
    Lone

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.