Er der andre flaskebørn med maveproblemer?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Er der andre flaskebørn med maveproblemer?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    HendrieHendrie
    Medlem

Nope, her er Elias ammebarn, men han har godt nok også bare maveproblemer i dag :/ Sover maks 30 min af gangen, han plejer at sove 2-4 timer i streg her om formiddagen og eftermiddagen…
    Det er så synd for de små pus…

Anonym
    Gæst

Izabella har siden kl. 5 i morges kæmpet med mavekneb og er af den grund meget urolig og piver meget – hun sov først her kl 13.30… hendes afføring er nogle gange som modellervoks? Andre der har oplevet det samme og nogle der har gode råd til problemet?

Knus Pilelund

oktober78oktober78
    Medlem

Hvilken slags MME får hun?

Hvis ikke hun får Grøn Allomin, så prøv at give hende det, f.eks. hver anden flaske, for det sætter gang i maven.

Mvh. Pia 10+5 og Xander 08.02.08

Anonym
    Gæst

Hej. Har godt nok ikke født endnu, men den ene af mine andre børn fik flaske. Her måtte jeg skifte modermælkserstatning.
    Men det er nok forskelligt fra barn til barn hvordan de reagerer på de forskellige modermælkserstatnnger. Spørg din sundhedsplejerske.
    Håber du finder en løsning.
    Kh laila

Guf090808Guf090808
    Medlem

Hejsa

Ja, kender udemærket problemet. Vi er igang med at forsøge os med zoneterapi, og pt har det haft en fantastisk virkning – for tudeturene i forbindelse med afførring er stort set borte.

Bertram får både flaske (primært) og bryst.

mvh Ane

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.