Dødfødt barn…brug for lidt hjælp..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Dødfødt barn…brug for lidt hjælp..

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    webertradingwebertrading
    Medlem

hej har ikke været her inde i mange uger da vores lille datter var dødfødt da mit gamle kejsersnit ar gik op og moderkagen gik løs..

læste inden jeg skulle siddes i gang at der var en anden her inde som også havde født et dødt barn men kan ikke huske navnet på personen..

så håber lidt på jeres hjælp med at finde hende så man måske kunne snakke sammen og hjælpe hinanden

mvh birgitte

Anonym
    Gæst

Åh nej, hvor er jeg ked af at høre det. Det er jo et eller andet sted en frygt mange af os har inderst inde, men som er så “forbudt” at tænke på..
    Jeg kan ikke finde ord – ved dog godt hvordan sorg føles og håber du finder ligestillede at tale med.
    Jeg husker en fra juli-termin – prøv at søge ca. en måned tilbage i deres indlæg.

Mange knus og tanker
    Clara

Anonym
    Gæst

Kæreste Birgitte

Min største medfølelse – er tom for ord. Håber du og din familie når den hjælp og støtte I har brug for.

Kan desværre ikke huske hvem den anden er.

De kærligste tanker
    Mette

helle09helle09
    Medlem

Mine største tanker til dig og din familie. Med håb og skyrke, til jer alle i denne svære tid.

Mange knus Helle

netteogidanetteogida
    Medlem

Kære Birgitte – det gør mig uendelig ondt at høre om jeres tab 🙁 Jeg ved at der var en på juli-termin der mistede sin søn, måske det er hende du tænker på.
    Ellers mener jeg der findes et forum der hedder englebarn.dk, hvor du kan møde andre i samme situation.
    Et stort knus og en masse tanker herfra. Håber I får den støtte, I har brug for, det er det væst tænkelige der kan overgå en…
    Nette.

Anonym
    Gæst

og hvor må det bare være ubeskriveligt hårdt…

Livet er ikke for sarte sjæle, og slet ikke når uretfærdigheden er så grov som I jeres tilfælde.

Håber virkelig for jer, at I kommer i armene på nogle mennesker, som I kan dele jeres oplevelse med, således I kan lære at leve med tabet.

Stort knus fra Lotte

Anonym
    Gæst

hej ja jeg søgte lige på nruger navn og der kom et indlæg fra deres mobil liste og hendes nr så her er det

http://babyklub.netdoktor.dk/dk/babyklub/support/discussion/viewmessage/index.jsp?forumId=1300&threadId=1130709&messageId=2518803&view=true

knuz heidi

Anonym
    Gæst

hej
    det mig megtet ondt at høre i ikke fik lov til at beholde jeres datter.
    Jeg er bare lige rundt at snuse men kunne da huske at have læst om hende den anden under juli og fandt dette så må du kunne søge på hendes brugernavn og finde hende.
    Held og lykke frem over
    http://babyklub.netdoktor.dk/dk/babyklub/support/discussion/topiclist/index.jsp?forumId=1300&threadId=1139793

knuz heidi

Kære Birgitte.

Aller først min dybeste medfølelse.
    Det i har været og skal igennem er så ubeskriveligt hårdt og kun os der selv har oplevet ved det.
    Vi mistede Vores Christoffer i 38 uge og i dag er det præcis 8 måneder siden.
    Christoffer døde inde i min mave, pga. knude på navle strengen, altså ilt mangel.
    jeg vianbefale siderne barnlille.dk og smaaengle.dk til dig.
    Der finder du desværre mange andre der også har mistet et barn og andre som ved hvad du føler, tænker eller hvis du bare har brug for et godt råd eller 2.
    Hvis du har lyst, må du også gerne kontakte mig igen, så skal du nok få min mail add.

De kærligste hilsner til dig og din familie i denne svære tid.

Christina, mor til engle barnet Christoffer

Anonym
    Gæst

Kære Birgitte
    Det gør mig ondt at høre om din lille datter. Jeg ved hvor ondt det gør, da jeg også har mistet en lille dreng i 03. Før jeg selv stod midt i det hele, havde jeg end ikke tænkt tanken om at små børn faktisk dør.

Du og din familie skal en svær tid igennem og sorgen kan til tider gøre så ondt at livet synes uoverkommeligt. Det er meget vigtigt for sorgforløbet, at have ligesindede at tale/skrive med. Hvis ikke du/I allerede har gjort det, synes jeg du skal kontakte foreningen til støtte ved spædbarnsdød – http://www.spaedbarnsdoed.dk – alle i foreningen har selv prøvet at miste, og kan hjælpe via telefoniske samtaler, men også hjælpe med sorggrupper og arrangementer rundt omkring i landet.

Ellers vil jeg råde dig til at bruge nettet til at finde ligesindede i de forskellige forum, f.eks. http://www.barnlille.dk – jeg er ikke så aktiv længere, så ved ikke lige hvad der ellers er af tilbud. jeg brugte selv http://www.mindet.dk, hvor man kan oprette et minde og hvor man kan tænde lys for ens kære. Selvom det er hårdt at finde ud af HVOR mange engebørn der hvert år fødes, så fandt jeg alligevel stor trøst i at læse om andre i samme situation.

Gennem et forum fandt jeg nogle dejlige piger i en mailgruppe, som samtidig som jeg også havde mistet deres børn. De blev simpelthen min livline og mit faste holdepunkt midt i sorgen. Vi græd sammen, vi trøstede og opmuntrede hinanden og ikke mindst spejlede os i hinanden.

Jeg lå flere måneder under dynen og græd og græd – og jeg magtede ikke at komme ud blandt mennesker, magtede ikke at tage telefonen – men min computer var lige ved hånden og tilgængelig altid, og var et fantastisk redskab til at komme i kontakt med andre og læse om ligesindede.

Du er velkommen til at skrive til mig – men min erfaring siger mig at du vil få mest ud af at skrive/tale med nogle der er samme sted i sorgforløbet som dig – jeg selv har netop født en lille levende pige og er jo derfor et helt andet sted i livet, selvom jeg tidligere har stået i dit sted. Men skriv endelig til mig, hvis du har lyst .

Kærlige tanker
    Mette, engemor til Kristian´03, og mor til Mathilde´04 og Marie´08

Anonym
    Gæst

Kære Birgitte.

det er det værste man kan blive udsat for, jeg føler med dig.
    det er så ubeskrivelig en sorg at skulle igennem, men jeg håber at du får den hjælp du skal bruge til at komme igennem det.

jeg har en tvillingesøster der mistede hendes lille pige i dec sidste år. og jeg var med til fødslen.

jeg vil også anbefale småengle.dk den side brugte min tviliingesøster meget.

det er vigtigt at du får snakket/ skrevet med nogen om din sorg.

jeg håber så inderligt at du vil komme igennem denne sorg.

mange tanker og kram går til dig og familien.

Knus Rikke

Hope123Hope123
    Medlem

Kan ikke huske om det er herinde dette link har været eller det er et andet sted jeg har det fra, men i hvert fald er her en familie som mistede en lille pige – håber du kan bruge det!

http://www.123hjemmeside.dk/Stolborg/1604811

Føler virkeligt med dig/jer. Er helt tom for ord, hvad skal man sige – intet kan opveje det store tab I har haft!

Kærlige tanker til dig
    Anne Mette

Hope123Hope123
    Medlem

Glemte at skrive du skal kigge i menuen til venstre og et stykke nede står mindesiden!

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.