40+3

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    netteogidanetteogida
    Medlem

Øv altså – her er der småveer hver aften. I går måtte jeg ringe manden hjem fra arb. da jeg faktisk troede, at der var en opstart igang, men det gik i sig selv igen… Nu skal jeg til jdm. i dag, så må vi se om hun evt. kan løsne hinder eller noget. Er spændt på, hvor stor baby er nu, og om alle de små snyde-ture måske har gjort, at jeg har åbnet mig en anelse 😉
    Kh. nette 40+3

neferetneferet
    Medlem

Hej!
    Er i samme båd. Her er det 40+2 i dag. Jeg har også haft så mange ture med små-veer det er gået i sig selv, at jeg efterhånden har det sådan at nu skal jeg se fostervand eller tegnblødning før jeg tror på at det er alvor.
    Er du også andengangs fødende?
    God fornøjelse hos jordemoderen, håber hun kan/ vil gøre noget.
    Kram Neferet 40+2 – og utålmodig!

netteogidanetteogida
    Medlem

Ja jeg er også 2. gangs – tror det er derfor vi har alle de snyde-veer. Første gang, vidste jeg ligesom at da jeg fik ondt, var det fordi jeg skulle føde. Sådan er det ikke denne gang!!!
    😀 knus nette

DortheaMDortheaM
    Medlem

ja, de snydeveer er bare irriterende. Havde veer hele natten men i morges gik det i sig selv igen. Jeg har ellers læst at det ofte er 3. gang de kommer, men jeg har nu masser som 2. gangs fødende.
    Selvom jeg “kun” er 38+5 har utålmodigheden meldt sig og især nu hvor der er masser af snydeveer synes jeg godt der må ske noget.
    Skal dog til min venindes bryllup på lørdag, så enten skal den komme nu, eller også skal den vente til søndag 😉

Kh DortheaM 38+5

Anonym
    Gæst

Mon ikke Nette er i gang – hvor er det spændende :o))

KH
    Mette

Du har jo ikke skrevet her, og du svarer ikke på mine sms’er, kom nu kom nu 😉

Knuser

netteogidanetteogida
    Medlem

Hæ hvor er I sjove 😀 Nej jeg er ikke igang – har endnu engang en masse murren, og jdm. løsnede hinder i dag, så hvem ved – måske bliverdet i nat… ???
    Gik ellers fint til tjek. Den lille vejer nu 3700 g. og jeg har åbnet mig 1 cm, og har 2 cm. meget blød livmoderhals. Så kroppen er klar – nu mangler vi bare at baby vælger sin fødselsdag 😉
    Knus nette 40+3

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.