Bliver sat i gang i morgen

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Bliver sat i gang i morgen

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

jamen det bliver da fantastisk at få hende ud… Gid det var mig der snart havde min dreng i armene jeg kunne dufte, røre og pusle… Trænger til den der fosterduft igen!!! – TIL JER DER IKKE HAR FØDT FØR; DET ER DEN MEST FANTASTISKE DUFT I HELE VERDEN; OG I VIL FOREVIGT SAVNE DEN NÅR DEN ER VÆK EFTER 1 BAD!!!

Nå, men skal selv op og scannes i morgen for at konstatere at Frederik ligger med røven i bækkenet, og derefter snakke kejsersnit! Med det forbehold at han vender sig selv, så føder jeg vaginalt!
    Skal hun forløses ved KS eller fødes vaginalt?

Misundelse er en grim ting, men GID DET VAR MIG!

Helle 37+1

Hope123Hope123
    Medlem

Har i dag været hos JM og hun sendte os videre til Hjørring til check, da hun syntes at den lille var liiige lidt for lille.

Vi blev checket og resultatet var at de vil sætte os i gang i morgen tidlig. Så nu er det et spsm. om tid før vores lille kærlighedsbarn kommer til verden.

Hun er lille og de syntes lige så godt at vi kunne få hende ud nu som at vente, da det ser ud til at hun ikke rigtig tager på i vægt.

De kiggede så også lige efter en tap, men kunne stadig ikke finde den, så farmand må se i øjenen at mor har ret – der skal kun være kvinder i hans liv *skraldgriner*

KH
    Anne Mette

netteogidanetteogida
    Medlem

Rigtig meget held og lykke til dig og jer. 🙂
    Kh. nette 37+2

helle09helle09
    Medlem

Jamen det er da noget. Jeg/vi ønsker jer held & Lykke med det hele i morgen. Det skal nok gå godt.

Knus Helle

Hope123Hope123
    Medlem

Sidder lige og griner højt her, Helle… Har selv været møgmisundelig på dem som har født indenfor de sidste 14 dage rundt om mig og bare ønsket at det var mig. Så jeg har også været vildt misundelig, det må man godt når man er så langt henne – så vil vi alle sammen bare have det overstået NUUUUUU!

Nu er det så mig og det er bare underligt! De vil i første omgang prøve at sætte fødslen igang på normal vis og så bliver der jo holdt øje, så ingen ved hvordan det kommer til at gå.

Men de håber lidt at de kan komme til at tage fostervandet og at jeg så reagerer som med den store – veer i et væk og vupti så går det stærkt. Må se i morgen, når de skal undersøge mig og finde ud af hvordan det hele ser ud!

Håber at vi får lov at komme hjem og tøffe lidt rundt eller at det bare kører derudaf og hun smutter ud i verden ved den mindste provokation, men nu må vi jo se. Skal mødes med min JM kl. 8.30 på fødegangen i Hjørring i morgen tidlig, har tid til kl. 9.00….

Krydser fingre for at han ligger som han skal når du skal afsted i morgen. Altså sådan som du helst vil *SS*

Og ja, duften er baby er vidunderlig. Duften af ens egen baby er den mest guddommelige duft i verden. Det har du helt ret i. Og det øjeblik man har dem ude i verden er et af de smukkeste der findes.

Min datter på 19 glæder sig vildt til at blive storesøster og var helt rundt på gulvet i dag da det gik op for hende at det altså blev før tid og meget snart.

KH
    Anne Mette

signe1980signe1980
    Medlem

ejjj nu er det tæt på Anne Mette!

håber det kommer til at gå hurtigt (smertefrit bliver sådan en fødsel jo ikke)

*S* sidder og krydser mine tykke pølser!

kh Signe (som også er misundelig, men er glad for at det først er om noget tid, vores nye ansatte skulle gerne nå at komme inden)

Anonym
    Gæst

Arj – her er man ikke hjemme en enkelt dag – og så er der vildt gang i den!!!

Godt de holder øje med dig – det er rigtig betryggende!!! Held og lykke i morgen, glæder mig til du er tilbage og fortælle om jeres lille prinsesse ;o))

KH
    Mette

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.