Amme bh’er??

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    moarsnartmoarsnart
    Medlem

Hej alle!!

Så har jeg været hele byen rundt for at se på – og prøve – diverse amm-bh’er. Det er virkelig en jungle.

Jeg har efterhånden kun 1 enkelt bh tilbage, som jeg kan passe. og det er endda også begyndt at knibe.. Så ville egentlig så frygtelig gerne købe en amme-bh allerede nu. Men rådet fra de fleste undertøjsforretninger er, at man bør vente til mælken er løbet til..
    MEN det gør den jo først efter nogle dage. Betyder det virkelig, at man skal ligge der på barselsgangen med en gammel almindelig bh på, som skal tages helt af og på hver gang. Hmm, synes det lyder upraktisk..

Desuden er det de færreste butikker, som tilbyder at give pengene retur, kun tilgodebeviser.

Hvad gør i andre? Køber i nu, eller venter i?

Og er der mon nogen, der kan anbefale en god ammebh?
    Min favorik indtil videre er den, de sælger i Change. Den koster 299kr og sidder faktisk rigtigt fint. Der er også blonder på, og er ret pæn (synes jeg).

Knus Maria 36+6

Anonym
    Gæst

Hej

Nu går jeg med alm bh. købte nogle billige i HM i str. der passser den barm jeg nu er udstyret med. Jeg har købt ammebh. gennem liberoshoppen, det er nogle i net som er super de første dage hvor ens bryster er vildt store og hårde, efter et par dage finder de den størelse de vil have og så kan jeg købe amme bh som er mere fikse og med amme lukke tøj.

De amme bh. fra libero er som en sportsbh den løftes lige lidt op når der ammes. Den er i superblødt stof og meget behagelig at have på. Dem er mere praktisk end køn, men god til en start og hjemme brug samt om natten.
    Sætter lige linket ind her:

http://www.liberoshoppen.dk

Zommerbaby KS 31/7

HendrieHendrie
    Medlem

Jeg har altså købt en enkelt 🙂 Netop den fra change faktisk, synes den var super behagelig at have på 🙂 Og så er den jo også pæn 😀
    Prøvede først 80 DD, den sad helt perfekt, derfor rådede hende jeg købte den hos mig til at købe en 80 E, så der var plads til at vokse lidt… Vil gerne have en med på sygehuset, derfor har jeg købt 🙂
    Tror dog ikke jeg køber flere en denne ene før mælken er løbet til 🙂
    Henriette 35+3

HimalayaHimalaya
    Medlem

Hej
    Jeg har købt en enkelt, men ender nok med at købe en mere – ved fra de andre gange at jeg ikke bliver ret meget større end normalt – bare hårdere ;o)
    Den jeg har købt er sådan lidt strech-agtig i det og i en lidt større skål end jeg bruger nu – der skal jo også være plads til mit uldammeindlæg.

KH
    helle 34+5

Hejsa!

På besøg fra august 2007 – tjek http://www.liberoshoppen.dk – de har nogle fantastisk gode amme bh’er til næsten ingen penge!

Vh. Moriagust2007

signe1980signe1980
    Medlem

nu er det første gang med amme bh for mig 🙂 som med fødsel og baby!

Jeg har i forvejen store bryster og kan ikke købe i alm forretning, men har fundet et godt mærke der hedder Ulla, det køber jeg hos Lis G eller madameX.

Jeg blev rådet til at bruge den bh jeg har købt, som er for stor pt (kan bruges, men der er stadig god plads i den nu) og så vente en uges tid inden jeg køber en amme bh (også fordi jeg skal have store str (= meget dyrt))

mvh Signe 36+4

Hope123Hope123
    Medlem

Siden mine bryster hoppede 3 skålstr. til G (eller noget i den stil – megastore i forhold til min normale D) har jeg brugt amme BH – blev enig med mig selv om ikke at købe alm.

Dem jeg har er købt på http://www.notanshop.com til kr. 199 pr. stk. uden bøjle, jeg har været rigtig glad for dem og har nu 4 stk.

KH
    Anne Mette 38+ og mor en af de nærmeste dage *SS*

miriamamiriama
    Medlem

Hej

Jeg har købt alle mine amme bh’er hos sisseline.dk derudover har jeg købt bh forlængere. Det er sådan nogen små dimser til en 20er som man kan sætte på bh’en og så forlænge den. Ret god idé. Man behøver ikke købe nye bh’er til min. 300 kr. stykket.

Tror de fås hos venterbarn.dk bl.a.

Hanne9999Hanne9999
    Medlem

Ja, dem fra Libero er OK. Alternativt er Sloggis bløde toppe også meget anvendelige til i starten og om natten – og dem har jeg nogen stykker af i forvejen.

frkthorupfrkthorup
    Medlem

Jeg har købt et par i føtex og er ret overrasket over at de sidder så godt og de er dejlig bløde og så var de på tilbud til 79 kr, så dem satser jeg på og ellers er det jo ikke være end at jeg med god samvittighed kan kasere dem.

helle09helle09
    Medlem

Jeg skal ud i morgen i bilka og købe nogle bhér. De koster 80 kr stk og det er godt nok for mig til af starte med. Så kan det være, at jeg måske med tiden gerne vil have en, til når vi skal ud eller noget, hvis de andre ikke er gode nok der også.

Hilsen Helle

Anonym
    Gæst

Triump laver en skøn ammebh i mickrofiber – både med og uden bøjle – går vist op til en d skpål og koster 269,- – dem har jeg købt nogle stykker af

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.