Lille Amalie blrv født 5 uger for tidligt… Sikke en omgang..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Lille Amalie blrv født 5 uger for tidligt… Sikke en omgang..

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    jalliejallie
    Medlem

Tillykke med din lille prinsesse. Godt det hele gik som det skulle.
    Jannie 34+3

sannejensannejen
    Medlem

Hej alle

Så er vores lille familie på tre endelig hjemme fra sygehuset:o)

Vi fødte en lille pige den 20. juli ved kejsersnit, da jeg havde fået svangerskabsforgiftning. Det var noget af en overraskelse. Vi tog ind til et tjek på sygehuset søndag d. 20. om aftenen, da jeg havde haft det dårligt i nogle dage – opkast, kramper øverst i maven osv.. Troede bare vi lige skulle tjekkes, men 2 timer efter vi var ankommet, var vores lille pige født ved kejsersnit kl. 23.43. Jeg selv røg på intensiv i et par dage, da jeg var temmelig syg. Jeg så dog min lille pige allerede om natten – en sindsyg oplevelse da jeg bare vare så lykkelig over, at hun havde det godt, men samtidigt havde jeg så forfærdelig ondt pga. forgiftningen og kejsersnittet. Den nat var der ingen søvn fra min side – min mand kom ned på barselsgangen sammen med bettepigen, imens jeg skulle ligge på intensiv. En sygeplejerske sagde til mig, at jeg skulle få noget søvn.. FÅ NOGET SØVN!! Hallo jeg havde lige fået en lille pige – det vildeste der kan ske i ens liv og så skulle jeg ligge mig til at sove.. Nej, jeg lå hele natten og tænkte alle mulige mærkelig/praktiske ting, som vi ikke havde nået.. Dagen efter kom Amalie og min mand på intensiv, hvor de fik lov at sove natten efter, så vi kunne være sammen.. Vi fik virkelig god behandling i al den tid vi var på sygehuset, men hold op hvor er det dejligt at være hjemme.. Juhu… nyder hvert sekund.. Nu skal Amalie bare til at tage noget på i vægt – hun sutter godt på brysterne og vejer nu 2500 g (fødselsvægt 2400 g – hun tabte sig kun 100 g efter fødslen, da hun fik sonde). I morgen er der kontrolvejning på sygehuset og derefter skal vi til at få en hverdag til at fungere.. Bare lækkert;o)

Det blev et lidt langt indlæg – men sikke en oplevelse..

Vil da lige sige at jeg havede taget 14 kg på under graviditeten – jeg har allerede tabt de 11 kg, så jeg var godt fyldt op med væske (kommer ved svangerskabsforgiftning).. Så der bliver ikke så meget at kæmpe med..

Sanne og Amalie (nu 11 dage gammel)

Anonym
    Gæst

Puha – en “oplevelse”!!!! Godt I begge har det godt – og stort tillykke med prinsessen ;o))

KH
    MEtte

Anonym
    Gæst

Tillykke med den lille pige. Godt at høre, at alle har det godt, for det var da noget af en forskrækkelse – og overraskelse. Kan godt forstå, du ikke kunne sove!
    TINE

Anonym
    Gæst

Hejsa tusind tillykke med jeres lille pige. Må have været en hård omgang. Håber du har det meget bedre nu:). Fødte selv 5 uger for tidligt i 2003 . Min dreng var meget lille 1912 gm 46 lang. Men sikke en flot vægt din pige har …. held og lykke med det hele SS. kh karina

toellertretoellertre
    Medlem

Tillykke med Amalie. Sikke en overraskelse at hun lige skulle komme den dag, hva! 🙂
    Dejligt at I er hjemme og trives.
    Hilsen katrine 39+3

Anonym
    Gæst

Hjertelig tillykke med den lille prinsesse. Godt at høre I har det godt og vel hjemme igen.
    KH Aviaq

050808050808
    Medlem

Et stort tillykke med lillepigen. Og sikke et vidunderligt navn hun har fået. Held og lykke i den kommende tid.

Vh. Mai, som selv venter spændt!

SpiffenSpiffen
    Medlem

Stort tillykke! Det er noget farligt noget sådan noget svangerskabsforgiftning – godt at i begge klarede den uden de store men.
    Mvh
    Spiffen

TholucTholuc
    Medlem

Stort tillykke med den lille Amalie – dejligt at høre at alt gik godt – trods alt ;o) Held og lykke fremover.

Vibeke 36+1

Hope123Hope123
    Medlem

Stort tillykke herfra.

Dejligt at I har det godt alle sammen. Det bliver rart at komme hjem og få en hverdag op og køre.

KH
    Anne Mette og Helene

sannejensannejen
    Medlem

Tusind tak for alle jeres søde hilsner;o)

Ja det er en stor pige vi har fået os taget i betragtning, at hun er 5 uger for tidligt på den.. Nu nyder vi bare at være hjemme. Jeg har endelig fået vasket alt tøjet, så nu er der ikke så meget der mangler..

Ønsker jer alle held og lykke – nu er vi jo i August så mon ikke der begynder at kommer mange babyer på siden her;o)

Sanne og Amalie 13 dage gammel

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.