Glæder mig sådan :)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Glæder mig sådan :)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    sillemumssillemums
    Medlem

Hejsa derude, håber I overlever varmen. I går var jeg på stranden med familien og så en kvinde, der sad og ammede sin lille baby, og pludselig ramte det mig, både hvor tæt fødselen er på og hvor meget, jeg egentlig glæder mig til at møde lillebror. Det er jo selvfølgelig ikke fordi, at jeg ikke har glædet mig før, men har jo en dreng på 3½ med krudt i røven, så der har ikke været så meget tid til at tænke på den lille nye. I går var der 4 uger til termin, men har virkelig på fornemmelsen, at der ikke går så længe, for plukveerne er virkelig begyndt at tage til og de niver også lidt engang i mellem, men jeg vil dog gerne vente et par uger endnu. I dag vil jeg have pakket tasken til sygehuset, fik vasket alt det gamle babytøj i sidste uge, så der skal faktisk ikke købes noget ind. Havde bare lige brug for at skrive, hvor meget jeg glæder mig.
    Knus Lise 36+1

Anonym
    Gæst

Ja, det er dejligt, når man får den følelse :o) Ikke at man ikke har glædet sig før i graviditeten, men det er ligesom om, at nu, hvor det også er tungt, så glæder man sig på en anden måde!

Sitojo 37+5

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.