HVIS nu…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    neferetneferet
    Medlem

Jeg har også kun erfaring med et vinterbarn.
    Men mon ikke en langærmet body, hue og et par tynde bukser kan gøre det, til hjemtur i autostol?
    Jeg har pakkert tre forskellige sæt tøj som jeg kan vælge imellem.
    Neferet- der også pakker tasken igen og igen

Anonym
    Gæst

man føder i denne her hede – hvad skal den lille så hjem i – har jeg tænkt meget på de sidste dage!!!
    Emma er oktober barn – og det var bidende koldt da hun skulle hjem fra sygehuset, så hun var pakket godt ind…..
    Men hvad nu???????

KH
    MEtte – der har pakket hospitalstasken om 117 gange!

Anonym
    Gæst

Vores den første blev født i januar 05, så har også lidt problemer med tøjvalg. Lige nu har jeg pakket en heldragt med fødder i og en tynd hue.

Sitojo 37+6

Anonym
    Gæst

Tja, vejret skulle jo skifte igen allerede fra weekenden, så der skal nok stadig pakkes lidt af hvert.

Men for 4 år siden fødte jeg vores datter d.7.aug. midt i den vildeste sommervarme. Og da vi tog hjem fra sygehus, lå hun kun i en kortærmet body med en stofble over sig. Nu var/er min datter en stor varm pige ( vejede 4062 gr. og 54 cm. ) og tabte sig stort set ikke – hun tog faktisk 1 kg. på om måneden de første mange måneder , men får man en lille bitte baby, som taber sig kunne jeg forestille mig at den har sværere ved at holde varmen.

Jeg sagde til mig selv dengang, at NÆSTE gang skulle jeg have en vinterbaby, da det simpelthem bare var FOR varmt med sådan en monster stor baby i babserne og armene dag og nat. Vi smeltede stort set sammen.

Men jeg gør det så liiige igen – bliver sat igang om 8 dage fredag d.08.08.08 kl.07.45 ( dagen efter vores datters 4 års fødselsdag!!! )
    Kh. Mette 38+6

Anonym
    Gæst

NU har jeg pakket om – IGEN!
    Og bhar pakket tynde bukser, en langærmet og en kortærmet body, en lille trøje / bluse, en heldragt med lange ærmer – og lige et sæt med små bukser og bluse….ja ja – så er vi da dækket ind ;o))

Mette; fed dato du bliver sat i gang – det var min oprindelige terminsdato – men blev rykket til 20.08.2008 – også en fed dato – gid det holder stik ;o))

KH
    Mette

Hope123Hope123
    Medlem

Kan fortælle at Helene havde en langærmet body og et par tynde bukser og djævlehue på hjem. Så havde vi et lidt tykt tæppe til at dække hende med. Holdt øje med temperaturen hele vejen hjem (nakken)

Siden har hun primært været i kortærmede bodyer. Dog langærmet og tynde bukser, da vi skulle til JM (hæleprøve) og på sygehuset (høreprøve), samt en lille djævlehue.

Men da vejret skifter nu, så hellere pakke lidt ekstra. Eller have et lunt tæppe med til at dække dem over med.

KH
    Anne Mette og Helene

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.