Sover simpelthen så dårligt

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Sover simpelthen så dårligt

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    HendrieHendrie
    Medlem

Welcome to my world *g* Sådan har jeg haft det den sidste måned, og er også ved at være godt træt af det! Bliver simpelthen nødt til at sove til middag… Er på toilet 5-6 gange om natten, vender og drejer mig i sengen fordi det er varmt, jeg ikke ligger godt eller lignende.. Og så får jeg altid sådan en forfærdelig kvalme når jeg ligger mig ned..
    Så du er bestemt ikke den eneste 🙂
    Men der er jo nok ikke så meget at gøre ved det desværre…
    Henriette 33+2

Hej med jer,

Jeg kan simpelthen ikke sove godt om natten, jeg sveder, kan ikke finde hvile, tisser tre gange hver nat, og føler at hele min krop presser på mine lunger og andre organer….det er så frustrerende!
    Hver morgen ligner jeg en hængt karklud, bleg og store render under øjnene.

Havde lige brug for at få luft….det er bare ikke så sjovt at vade rundt mere eller mindre slatten hver dag. Glæder mig til at få min krop tilbage snart!

Vh

Line uge 36

tigajetigaje
    Medlem

sover også dårligt om natten, men mon ikke det er pga kroppen er igang med at vænne sig til den store omvæltning når barnet kommer og vi nok kommer til at være vågen meget om natten…

Tina

Anonym
    Gæst

Hej Line,

Jeg kan godt nikke genkendende til det – og saa er jeg ikke en gang saa langt endnu…

Jeg ved nogen gange ikke om det er en lettelse eller en plage naar vores yngste saa vaagner mellem 5:30 og 6.

Jeg plejer at tage mig en lur naar der staar middagssövn paa programmet, men det er saa ikke altid at babyen synes jeg skal have lov til det.

Jeg gläder mig til at faa den ud af maven!

Hilsen Mette 31+5

Anonym
    Gæst

Sådan er det også her – faldt i søvn med et brag og vågner hver nat ved 2 tiden for at tisse første gang, og resten af natten er jeg vågen 9 milliarder gange, vender og drejer mig og kan ikke finde ro – når jeg endelig finder en stilling der er nogenlund, skal jeg tisse, og så starter vi ellers forfra…:GGG…trøster mig med at så er man vænnet til at skal op og made om natten…

KH
    Mette

ZaharaZahara
    Medlem

Her i kolonihaven er nætterne efterhånden gået fra at være en kær ven til en frygtet tid.

Når jeg endelig falder i søvn sover jeg meget uroligt og skal vende mig hele tiden – ikke så sjovt med bækkenløsning og en kæreste der helst ligger midt i vores seng på 1m40cm seng.

Men det værste syntes jeg er drømmene !
    De sidste 3 nætter har stået på følgende drømme (og det er bare dem jeg kan huske – det har stået på længe nu):

Baby dør i maven og skal fødes.
    Baby dør ved fødslen.
    Baby viser sig at være super vandskabt og handicappet.
    Baby viser sig at være tvilling der har opslugt sin bror så han er en sær kombi.
    Kæresten dør og jeg skal være alene mor.

:-S
    Alt i alt er nætterne IKKE min medste ven!

Sara – der er sikker på baby har det fint – men godt snart vil se ham ! 33+3

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.