Hvilket køn tror I at I bærer??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Hvilket køn tror I at I bærer??

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hvor er det sjovt at hører hvad I tror og ikke mindst hvorfor:-)

Det bliver rigtig sjovt om en god måneds tid eller to, så ved vi det måske med lidt mere sikkerhed:-)

Ønsker bare at vi alle får nogle runde og raske små baby’er.

Hope123Hope123
    Medlem

Jeg har siden sommer været sikker på at jeg skulle have en pige, når jeg blev gravid.

De fleste mener nu at jeg skal have en dreng, men jeg holder fast i min pige *SS*

Her i huset har vi lidt intern drilleri omkring det, kæresten holder på drengen og jeg på pigen. Men vi er begge enige om at kønnet er lige meget bare det er et sundt og raskt barn.

Får se den 17.3. om det er til at se noget på scanningen, ellers må vi vente til den lille kommer ud *SS*

KH
    Anne Mette 14+5

Anonym
    Gæst

Hejsa…

Har massiv kvalme og opkast som sidst plus mine instunkter der siger mig at vi igen skal være forældre til en lille pige, vi må dog vente til 1/4 med at få besked.

kh
    Birgitte

tigajetigaje
    Medlem

Mange i familien siger vi får en pige, og der tror jeg også. Men i sidste uge havde jeg en drøm der sagde en dreng. Så nu må vi vente til august for at finde ud af det… Vi håber bare på en sund og rask guldklump…

Tina 12+5

Anonym
    Gæst

Hej

Eftersom jeg har to drenge i forvejen venter jeg i følge statistikkerne en dreng til. Da sandsynligheden for en pige er lille.
    Men jeg har pt. selv ingen anelse. Håber at få svar d. 14 marts til scanning.

mig 14+6

SpiffenSpiffen
    Medlem

Sidste gang var jeg overbevist om, at det var en dreng, men ud kom en lille pige, så denne gang tør jeg ikke gætte…
    Har haft mere kvalme denne gang, men måske er det bare fordi jeg ikke helt får sovet nok…
    Så jeg gætter ikke:)
    Bare barnet er sundt og rask – skal scannes på tirsdag, så det bliver spændende!
    Mvh
    Spiffen

Anonym
    Gæst

Tror vi venter en pige. Men vil 3d scannes senere for skal starte helt forfra så vil være dejligt og vide kønnet, Tror ikke rigtigt på kinesisk kalender. Tror det er nærmere en tilfældighed. For videnskaben har jo fundet ud af at det er faderens sædceller der bestemmer kønnet på barnet. Så alt afhænger af faderen. Vh karina 10+3

Hope123Hope123
    Medlem

Altså den kinesiske tror jeg ikke en dyt på overhovedet. Min datter skulle have været en dreng!!!!

Og en veninde har også prøvet, begge hendes drenge skulle være piger, så jeg tror det er rent tilfældigt om den passer – der er jo 50% chance for at det holder stik *GG*

BeduttiBedutti
    Medlem

jeg fik også af vide her sidste gang at når vi har 2 drenge i forvejen så var der stor chancer for at nr 3 også blev en dreng men ud kom der altså en lille prinsesse så det kan godt lade sig gøre :O)

Betina og Clara 10 måneder og 3 uger

Anonym
    Gæst

Hmm.. min fornemmelse siger en pige og logikken en dreng 🙂

Vi var sammen ca. samme dag – muligvis dagen før – som jeg havde ægløsning er jeg ret sikker på.. øhm.. fordi jeg jo aborterede i nov. og vi kun har været sammen den 8 dec. siden da.. (tør ikke sex pt..) og nogle dage inden havde jeg det lidt “ægløsningsagtigt”, så..
    Jeg har haft og har stadig :-/ rigtig, rigtig meget kvalme og med Victor havde jeg kun en smule – derfor tænker jeg så det kunne være modsatte køn pga. andre og flere symptomer.
    En bekendts læge har fortalt hende, at kvalmen ofte bliver massiv ved pigefostre pga. al den ekstra østrogen, der kommer i kvindens krop. Jeg aner ikke hvad jeg skal tro, for jeg synes, jeg hører lige så mange, der får drenge, at de har meget kvalme, så..
    Derudover blev jeg engang for maaaange år siden spået en dreng og en pige..
    Jeg ønsker mig på en måde 2 drenge, fordi de får en særlig glæde af hinanden og jeg kender en dreng, hvis man kan sige det sådan, og samtidig også en dreng og en pige (har jo min dreng), fordi det kunne være sjovt.. uanset hvad, så er jeg lykkelig, når bare der kommer en sund og velskabt baby til os 🙂

Knus
    Clara 10+5 (hold da op hvor går tiden pludselig stærkt)

jeg tror jeg skal have en pige. for min graviditet er ens med den jeg havde med min datter.

knus Rikke

låner stadig søsters brugernavn

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.