Hvilket køn tror I at I bærer??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Hvilket køn tror I at I bærer??

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej allesammen.

Har I nogen idé om hvilket køn jeres baby har?

Jeg er selv ret overbevist om at vi venter en lille pige denne gang.
    Af flere forskellige årsager. Første gang jeg blev scannet, sagde jordemoderen at min ægløsning havde været lidt senere end jeg selv havde beregnet, og jeg ved at vi ikke gjorde noget forsøg på at lave baby efter min beregnet ægløsning, så eftersom jeg er blevet gravid alligevel, tror jeg det er en pige, da pigesædceller jo lever længere end drenge:-) Måske lidt indviklet.

Og ellers er der bare noget der siger mig det… hi hi, men det bliver spændende længere henne, når vi forhåbentlig kan se det til en scanning:-)¨

Hilsen
    Anmoda 11+1

sannejensannejen
    Medlem

Hej hej

Jeg har fået at vide af alle vi kender, at de tror, det bliver en dreng.. Så nu tror jeg egentlig også selv at det bliver det, men vi må jo se;o) Jeg er glad, hvis bare den bette har det godt og bliver til en velskabt lille baby:o)

Sanne 12+0

Anonym
    Gæst

jeg er overbevist om at der gemmer sig en lille dreng derinde…..denne gang har jeg haft den vildeste kvalme og kastet temlig meget op – sidste gang (ventede jeg en pige) havde jeg keine symptomer ;o))

Mette 12+0

Anonym
    Gæst

Jeg tror vi venter en pige da jeg har haft kvalme denne her gang. Men vi venter spændt til næste måned hvor vi finder ud af det til md scanningen 🙂

knus knus
    Pilelund 12+5

Anonym
    Gæst

hej hej

tror også jeg bærer en lille pige da jeg denne gang har haft kvalme og alle andre diverse graviditets gener… mmen vi venter spændt på den 11 marts…

tanya 13+4

maiken001maiken001
    Medlem

Jeg tør ikke rigtig at gætte på hvad vi venter. Skulle man gå ud fra det med kvalmen, så skulle det blive en pige da jeg har været meget dårligere denne gang, end sidste gang da jeg ventede min søn. Min kusine har dog to drenge og hun havde kun kvalme 2. gang og vidt forskellige graviditeter i det hele taget.
    Jeg kan heller ikke bestemme mig til om vi skal vide hvad det er. Ville ikke vide det sidste gang men er mere nysgerrig denne gang. Det er dog egentlig uden betydning når det kommer til stykket ;0)

Mvh Maiken 11+0

Anonym
    Gæst

Det var da et godt spørgsmål.. Jeg har sådan lidt på fornemmelsen, at vi får en pige, men jeg har slet ikke noget at have det i..
    Om en måned ca. skal jeg scannes igen, og så får vi forhåbentlig at vide, hvilket køn vi venter os..

Men vi er nu glade uanset hvad køn, det er.

familienKGfamilienKG
    Medlem

Jeg tror, at jeg får en af hver…..

I min familie er der mange tvillinger – alle tveæggede og hver gang en dreng og en pige – så mon ikke jeg følger familien??!!??….

Stine 11+5 x2

Anonym
    Gæst

Min graviditet denne her gang er så meget anderledes end sidst, sidste gang kastede jeg op hele tiden, denne gang har jeg kun haft en smule kvalme. Så mit bud er at vi venter en lille pige. Men kønnet er så uendeligt ligegyldigt, hvis bare vi får et sundt og velskabt barn.

Knus mette.

sillemumssillemums
    Medlem

Hej, jeg kiggede lige på sådan en kinesisk kalender på minmave.dk og i følge den venter jeg en pige. Kalenderen passede, da jeg fik min søn, men der er selvfølgelig også 50% chance for at ramme rigtigt 🙂 Jeg har drømt, at jeg venter en dreng, så nu må vi ses, vi er enige om, at vi gerne vil vide kønnet denne gang, men skal først til gennemscanning d. 4/4. Håber lidt på en pige, hvis man må sige det, for det kunne være dejligt med en af hver. Omvendt har det jo helt klart nogle praktiske og økonomiske fordele, hvis det er endnu en knægt, som så kan overtage alt Frederiks udstyr. Glæder mig uanset hvad, bare det er sundt og raskt.
    Knus Lise 10+2

Jeg er ved at overbevise mig selv om, at det bliver en dreng – men har ikke andet at hænge det op på en mere kvalme denne gang (har en pige i forvejen). Men jeg tager med glæde hvad der end kommer, og krydser alt for et sundt og velskabt barn ;o)

Camilla

toellertretoellertre
    Medlem

Jeg er nu lidt bange for at tro noget, indtil jeg kan se det på en scanning, men….
    jeg har to piger og med dem havde jeg alle de værste graviditets gener i starten; slem kvalme og flere opkastninger om dagen, og en uoverkommelig træthed, underlige madvaner, sart lugtesans osv.
    Denne gang har jeg det bare fint, og det er selvfølgelig dejligt, når der er to børn at tage hensyn til, så når folk hører det, siger de alle, at vi nok får en dreng denne gang.
    Vi kunne selvfølgelig godt tænke os en dreng, men tror nu selv på det er en pige igen.
    Katrine 14+0

Anonym
    Gæst

Ja, både min mand og jeg er overbevidste om, at vi får en dreng til (har 2 drenge allerede) Jeg kaster ligeså meget op som de andre gange – og i det hele taget ligner det meget mine tidligere graviditeter. Plus at der bliver født mange flere drenge i vores familie end piger! Far har 2 brødre – og farfar havde 2 brødre (ingen piger overhovedet)
    Vores ældste søn vil ellers helst have en søster – “drenge bider nemlig” (en henvisning til hans lillebror, som kommunikerer med tænderne i øjeblikket!!!)
    Hilsen Christina (13+4)

netteogidanetteogida
    Medlem

Hæ, det er en sjov tråd 😀 Da jeg ventede Ida, ville hun ikke lægge sig, så vi kunne se hva’ køn hun var/er, til MD scanningen, så vi måtte vente i spændig til hun poppede ud. Jeg havde, lige til det sidste en fornemmelse af at det blev en dreng. Jeg drømte tit at jeg fødte, og hver gang var det en dreng – så jeg blev noget overrasket, da de sagde “det er en pige”!!! Så denne gang, har jeg ingen fornemmelse, og hvis jeg havde, ville jeg ikke tro den alligevel 😉 Er spændt på om de kan se kønnet denne gang 🙂 Kh. nette 13+1

ja jeg tror vi venter en pige denne gang.. mere fordi jeg har haft hvalme og ikk kunne spise så meget i et par mdr og da jeg ventede vores søn var det kun nogle få gange jeg havde kvalme.. og alle siger også det bliver en pige pga kvalmen.

og den kinieskekalender siger en pige og sidste sagde den en dreng.
    min lille søster har “bestilt” en pige og da jeg ventede min søn bestilte hun en dreng..

så holder på den en pige. en sund og rask en.

ved det d.12 marts hvor jeg skal til MD scanning.

mvh birgitte
    14+5

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.