Ny i gruppen

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Nu har jeg netop været til terminsscanning og kan derfor endelig melde mig ind i august-gruppen med termin d. 12/8.

Og nu ved jeg, at der kun er en enkelt sjover derinde… sidste gang fik jeg tvillingepiger, som nu er 4 år og glæder sig til at blive storesøstre – med mindre, det altså bliver en lillebror, drenge er nemlig YT.

Jeg synes allerede, at min mave strutter noget, og har fortalt om graviditeten til familie, venner og arbejde. Ellers synes jeg, at jeg har en god graviditet indtil videre. Er lidt mere træt end normalt, men får stadig cyklet, svømmet, løbet (omend i lidt lavere tempo end normalt) og leget med mine to skønne unger.

Hilsen
    saltlakrids 9+1 og de to på 4 år

Anonym
    Gæst

velkommen i gruppen, og tillykke med graviditeten.

jeg har dog termin 4 sept. men skal føde ved kejsersnit i august. så jeg følger også med på denne side.

kh. Rikke

tigajetigaje
    Medlem

Velkommen og tillykke til dig…
    Tina

sannejensannejen
    Medlem

Mange gange tillykke og velkommen her til:o)

Hilsen Sanne 8+1

Anonym
    Gæst

Hejsa og velkommen

Jeg er selv tvillingemor til to drenge 🙂 🙂 🙂 som bliver 3 år om et par måneder. Og venter så en mere i slutningen af aug eller starten af sep.

Jeg har periodevis sindssyg meget kvalme, så jeg begyndte at tro der var to igen, men nu tror jeg bare der er en enkelt. Jeg skal først til 1. lægebesøg om en uge.

Glæder mig til at lære dig at kende

Kærlig hilsen Vogue 7+?

rhjulmandrhjulmand
    Medlem

Hej med jer.
    Jeg er vist også “ny i gruppen”. Jeg hedder Rikke og er 2. gangs gravid. Vi har en skøn lille skrubbe-tøs på 20 måneder og nu ser det ud som om jeg har termin ca 10. august. Venter på at blive indkaldt til NF scanning om et par uger. Spændende.

Glæder mig til at dele tanker og oplevelser med jer alle.

Rikke (9+2)

Anonym
    Gæst

Velkommen til et hyggeligt forum :o))

KH
    Mette

Hope123Hope123
    Medlem

Velkommen til skal det da også lyde fra mig *SS*

KH
    Anne Mette 10+6

signe1980signe1980
    Medlem

*S* velkommen her….

kh Signe 9+0

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.