Akut scanning…..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Akut scanning…..

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    susanne82susanne82
    Medlem

Godt at der ikke var noget galt. Jeg ville også selv ha ringet til vagtlægen, hvis det var mig, men jeg har også prøvet at miste i uge 12 og det er ikke sjovt….
    Held og lykke med det
    Susanne 5+4

Anonym
    Gæst

Ja, nu har jeg pletblødt siden d. 24, så nu var det nok for mig, og ringede til vagtlægen. Han sendte mig videre med det samme. Heldigvis var der hjeteblink…. juhuuuu. var ikke så nervøs over at skulle miste, men ville hvor jeg stod, og stod heldigvis rigtig godt. Han mente dog ikke jeg var 7+3, da den var for lille til det. Han mente at jeg cirka er 6+1-2 stykker, det er jo heller ikke vigtigt, bare den ha det godt.

Anonym
    Gæst

Godt at høre den lille forsat har det godt. Knus Lilo2410

piadahadipiadahadi
    Medlem

Hej

Ja, for dig var der saa en lykkelig besked. Jeg startede ogsaa med at bloede juleaften og jeg var bare ikke i tvivl om at jeg var i gang med spontan abort. Jge lod det ske og foerst d. 26. snakkede jeg med vagtlaegen som ville have at Herning sygehus skulle konstatere det, hvis altsaa jeg havde ret. Men det havde jeg. Og det havde naturen saa ordnet paa de 2 dage jeg havde givet det. Jeg bor i Israel og er paa juleferie her og har haft maerkelige fornemmelser i hele de 10 uger jeg har vaeret gravid. Jeg er blevet scannet 3 gange, da man scanner meget i Israel, specielt hvis der er tvivl og laegen har hele tiden synes at det var for lille eller for langsom hjerteblink og jeg har ikke haft rigtige graviditetssymptomer, som jeg har haft med mine to stoerre boern. Saa det var lidt ventet og nu har naturen saa gjort sig og det er jeg for saa vidt glad for, for min mand og jeg er meget enige om alligevel at ville have truffet en saadan beslutning, hvis vi havde faaet at vide senere at der var misdannelser eller handicaps. Men liv var der og nu er det ikke mere og derfor havde jeg alligevel lige behov for at skrive her, hvor jeg har laest med fra starten af min graviditet.
    Held og lykke til alle – vi proever igen saa snart naeste mens. melder sig

godt nytaar, hvor jeg skal drikke roedvin og ryge lidt cigaretter, nu hvor det alligevel er tilladt en stund 🙂 (look at the bright side of life)

Mange hilsner Pia, Israel

Anonym
    Gæst

Er ked af det er gået sådan for dig, håber stadig min blir hvor den skal….. Godt du har din familie til at støtte dig. Mange knus Dorthe

signe1980signe1980
    Medlem

Kære Pia
    *S’ fornuftigt valg at se flyst på det…… håber det bedste for dig!
    Og Dorthe, et kæmpe stort tillykke her fra mig…. Det må være stort at opleve sin lille spire… jeg gglæder mig til at se mig til februar, havde en SA i sommers og er også noget nervøs for at alt er som det skal, men intet taler for andet, ingen dråber her (heldigvis) kun ømme bryster, kvalme, og en evig lyst til en morfar…
    Godt nytår til jer begge knus fra Signe og spiren 7+1

Anonym
    Gæst

Ja, tror desværre det er slut. Har blødt siden d. 24 og har underlige følelser i underlivet. Blev jo scannet Onsdag, hvor den blinkede, men var ved lægen igår(Fredag). Han sagde min livmoderhals stod lidt for åben og mente jeg var igang med at frastøde den. Skal scannes igen >Mandag ( ikke en særlig fed dag ) men krydser fingre for den stadig blinker. Blødte en gang med Mathilde men slet ikke sådan her…… Mange snøft fra Dorthe

Det var da noget værre nisse…..
    Så troede man lige det gik godt.
    Hvis det kan være nogen trøst har jeg en veninde gennem hele sin graviditet blødte og havde noget mave-murren. Hun blev scannet 1 gang hver 14 dag. Hun har en datter idag på 1 år der er skøn som bare pokker.
    Så hold fast lille spire og gør din mor glad på mandag.
    Varme og positive tanker til jer.
    Kh Lotte

muss28muss28
    Medlem

JA jeg vil da også lige ønske held og lykke med på mandag, har selv prøvet det og det er bare ikke sjovt, men krydser fingrene for dig og håber det ender lige så lykkeligt som Lottes solstråle historie ovenover

Venlig hilsen Jeanette

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.