Er jeg den eneste der har monster meget kvalme og dårligt nok er vågen i løbet af dagen???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Er jeg den eneste der har monster meget kvalme og dårligt nok er vågen i løbet af dagen???

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg er bare så forfærdeligt træt….. det niver i mavsen og brysterne gør avs. Sex siger mig ingenting og min seng siger alt 🙂

Knus fra Pilelund 8+6

HendrieHendrie
    Medlem

Så absolut ikke den eneste! Har slem kvalme, og kastet på et par gange, og har allermest lyst til bare at ligge i sengen og sove!! zzz

signe1980signe1980
    Medlem

hehhe kvalme og søvn ahhh ja… det kender jeg godt… lige pt har jeg ikke så meget kvalme, men de sidste 14 dage har jeg brugt på at brække mig……….. har lært at undgå de ting der provokerer det meget og med eksamenstid kan jeg sove længe, falder bare desværre i søvn foran pc… avs mine skuldre.
    Sexlysten er der, men damn det tager længere tid med hm moist….
    kæresten får dog nærmest dræber øjne hvis han rammer mine bryster…..
    Håber i alle får det bedre med kvalmen *S* der kommer noget godt ud af det.

knus fra Signe og spiren 8+2

sannejensannejen
    Medlem

Puha ja kvalmen er godt nok slem morgen og aften.. Men den er det hele værd, når man ved, hvad man får ud af det.. Jeg føler også, at jeg kan sove hele dagen – bliver nød til at ligge mig, når jeg kommer hjem fra arbejde hver dag, og så… zzzz… jeg lidt;o)

Knus Sanne 7+4

Anonym
    Gæst

Nej, du er ikke den eneste med monster kvalme!!

Træt er jeg så ikke meget mere end jeg plejer, men ømme bryster skal jeg lige love for!!! Jeg kan også klemme råmælk ud, men det er vel heller ikke underligt når de er SÅ ømme som de er!! Kan slet ikke holde det ud og føler de er klar til at amme en baby lige på stedet. Sex vil jeg gerne, men der må bare ikke ligge noget på min mave og mine bryster ;o)

Kærlig hilsen Vogue

Anonym
    Gæst

Kvalmen kommer og går, men jeg kunne også sove i døgndrift!

Anonym
    Gæst

min kvalme er også taget til. og lugten af rå løg, så kaster jeg op. Det fandt jeg ud af i går da vi var til nytårskur.

og jegg er træt hele tiden. men når jeg vil lægge mig ind og sove føler jeg uro i min mave.

kh. Rikke

SlotsgydenSlotsgyden
    Medlem

jeg har ingen kvalme haft overhovedet og mine bryster er heller ikke så ømme mere, jeg har dog ingen lyst til sex og er også meget træt hele tiden.. men det hele går jo over igen..

held og lykke med det hele

Kh Mona 8+1

Sabine74Sabine74
    Medlem

Jeg har mindst kvalme om morgenen. Opad formiddagen starter det, og om eftermiddagen kaster jeg op. Det har jeg gjort hver dag i 6 uger. Nogle dage må jeg kaste op lige før jeg skal sove.
    Foruden den næsten konstante kvalme har jeg en frygtelig madlede. Jeg har meldt mig syg på mit arbejde, og det er jeg rigtig ærgerlig over. Jeg ved fra mine tidligere graviditeter at det bliver bedre omkring uge 20, så det er lang tid når man har det sådan. At mine bryster er ømme er det mindste. Jeg forsøger at give mine børn en nogenlunde normal hverdag, men jeg har ikke meget energi til dem.
    Kh Sabine 10+1

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.