Nervøs!!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    HendrieHendrie
    Medlem

Jeg er godt nok ved at være nervøs for en SA!
    Mine graviditetssymptomer er aftagende, jeg har ikke lige så ømme bryster som de andre dage, ikke så meget udflod, og jeg er heller ikke rigtig sulten som jeg har været de andre dage. Tog en test i morges, og den blev tydeligt positiv med det samme.
    Jeg havde en SA i september som begyndte med at symptomerne aftog, et par dage efter begyndte jeg at bløde. Dengang var alle de graviditetstest jeg tog dog meget svagt positive, denne gang har de været tydeligt positive fra dag 1.
    Ved ikk rigtig hvad jeg skal tro. Er jeg på vej mod endnu en SA?? Hvad kan det ellers være?
    Hilsen en meget nervæs Henriette 5+2

nettepnettep
    Medlem

Hej Henriette nu har jeg ikke selv oplevet at miste, så jeg kan ikke tale af egen erfaring, men umiddelbart tror jeg ikke du skal være nervøs, det er jo meget normalt, at symptomerne aftager med tiden. Hos nogen er det tidligt, hos andre senere, mens nogen slet ikke rigtig har symptomer.
    Prøv at få slappet lidt af. Positive tanker herfra 🙂
    Kh. nette 7+6

Anonym
    Gæst

Hej.
    Jeg vil sige at du bliver nødtil at slappe af, hvis du stadig er usikker vil jeg anbefale dig at tage til lægen og få det undersøgt. så har du fået det be/afkræftet. men jeg tror ikke der er grund til bekymring. Jeg krydser finger for at alt er ok.

Knus Rikke

Hope123Hope123
    Medlem

Ja, tag en snak med lægen når du kan. Så kan du få checket om alt er som det skal være.

Men umiddelbart lyder det ikke alarmerende *SS*

KH
    Anne Mette 9+3

HendrieHendrie
    Medlem

Ville bare lige sige at jeg ikke længere er så nervøs, fik bare lige flashback til SA tror jeg… Men har i hvert fald fundet ud af at symptomerne her kommer og går hele tiden 🙂 Nu glæder jeg mig bare til at få graviditeten bekræftet af lægen 🙂
    Hilsen Henriette 5+4

Anonym
    Gæst

mine symptomer er også aftaget en hel del, så jeg tog lige et smut til læge men der var intet galt og jeg kunne ta hjem i ro og fred velvidende om at bebs havde det godt

godt nytår jane 9+1

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.