Halsbrand og sure opstød?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Halsbrand og sure opstød?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Hej!

Er der andre end mig der oplever halsbrand/sure opstød? Er nemlig i tvivl om det har noget med graviditeten at gøre.

Jeg er i 6+4 og har haft “små” symptomer: lidt spændinger i underlivet, nogle dage en eftermiddagskvalme der har været til at klare, og ellers bare en generel overhængende træthed. Men synes nu at denne halsbrand er rimelig frustrerende. Mener ikke at jeg har spist specielt fedt de sidste dage, og har intet alkohol drukket de sidste 3 uger.
    Nogen forklaring??

Mvh.
    Line

Anonym
    Gæst

Jeg tror det kan komme af mange ting, ikke nødvendigvis af graviditeten, jeg tror ikke at det er en gene der kommer så tidligt. Jeg tager balancid novum for halsbrand de hjælper utroligt godt.

Knus Pilelund 8+3

Anonym
    Gæst

Hej. Sidst jeg var gravid havde jeg halsbrand fra starten, og det blev slemt til sidst. Det er den eneste ting jeg har sagt ikke skal gentage sig, så er spændt på om det gør. Det er meget naturligt med halsbrænd i graviditeten, på grund f dine tarme skubbes og mavesyren blir presset op. hilen dorthe

Anonym
    Gæst

Hejsa,
    jeg døjede også med halsbrand så tidligt, men nu er det væk.
    Undgå fede og søde sager samt kaffe.
    På Apoteket kan du købe noget der hedder Gaviscon, det er super godt.
    Halsbranden skyldes at dine hormorner blødgør den der lukke”ting” som sidde ned til maven, og derfor har mavesyren lettere ved at komme op igen.
    Gaviscon ligger et slags skumlag som lukker af.

Mvh Lotte 10+0

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.