Øv, tak for denne gang :o|

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Øv, tak for denne gang :o|

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    lisbethnylisbethny
    Medlem

Har haft det lidt underligt op til nytår og kunne godt fornemme, at der var noget galt. I går begyndte jeg så at bløde kraftigt, og vidste med det samme, at jeg mistede den.

Jeg ringede til vagtlægen for at forhøre mig om, hvad jeg skulle gøre, og han bad mig køre til vagtlægen på Roskilde for at blive tjekket -spild af tid, da han ikke gjorde noget som helst, men sendte mig hjem igen.

I dag var jeg så til egen læge og hun sendte mig til scanning, da hun mente, at jeg var lidt langt henne i forhold til abort. Heldigvis kunne jeg komme til i dag, og scanningen viste også, at der ikke var noget levende foster. Jeg fik derefter en medicinsk abort -har dog ikke mærket noget til den endnu.

Men jeg er selv afklarret med det, og der har helt sikkert været noget galt. Nu håber jeg bare, at jeg snart bliver klar til at blive gravid igen og at det lykkes næste gang. Men det var da en lidt kedelig start på året….

Jeg ønsker jer alle held og lykke med mavserne. Håber I får nogle gode graviditeter og nogle skønne unger i 2008.

Og så må jeg lige kigge forbi i august-måned.

Knus Lisbeth
    (som i dag skulle have været 9+3)

Anonym
    Gæst

hej lisbeth.
    det er jeg meget ked af at høre. håber at du snart bliver gravid igen.
    Tanker herfra.
    vh. Rikke

nettepnettep
    Medlem

Mange tanker til dig. Øv for en oplevelse 🙁
    Håber det snart lykkes igen 🙂
    Knus fra nette 8+2

Anonym
    Gæst

Øv hvor trist. Men jeg synes det er cool at du er så afklaret med det. Jeg ville blive så ked af det hvis det var mig da vi har prøvet i 1 ½ år at få nr 2.

knus fra pilelund 8+4

muss28muss28
    Medlem

Ja jeg sender dig også mange tanker, var selv igennem turen i august, så jeg føler virkelig med dig.
    Knus Jeanette

Hope123Hope123
    Medlem

Trist start på det nye år. Men flot du er så afklaret omkring det, det kan være svært at se at der nok har været noget galt, når man står lige midt i det.

Håber det lykkes for dig næste gang.

Kærlige tanker til dig
    Anne Mette 9+6

Anonym
    Gæst

Hmmmm sikke noget skod. Håber der snart er en lille ny på vej igen. var selv heldig at blive gravid 2 månederrrr efter jeg mistede. håber du erlige så heldig. vh karina

Anonym
    Gæst

Øøøøv, Listbeth

Held og lykke fremover.

Kh Vogue

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.