Erfaring med tidlig skanning???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Erfaring med tidlig skanning???

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    almmonalmmon
    Medlem

Det er nu 41 dage siden min sidste menuetration og jeg var til lægen i går. Der testede jeg MEGET MEGET svag positiv. Lægen mente at jeg måske ikke var så langt henne på grund af uregelmæssig cyklus eller at ægget sad uhensigtsmæssigt. Jeg har derfor fået en henvisning til en tidlig skanning, har I nogen erfaring???
    Almmon 5+6 måske

Hejsa.

Jeg har ikke nogen erfaring med tidlig scanning, men synes da at det er flot at du er blevet sendt til scanning.

Der gik også ret lang tid før jeg kunne teste positiv, så det var tydelig.
    Jeg var ved lægen 3 gange, for at få taget en test, og først 3 gang var den meget positiv, der var jeg 5+3.
    Så tror altså slet ikke du skal være bekymret:-)

Anonym
    Gæst

Hejsa, er lige på besøg fra juli :o)

Jeg var til en tidlig scanning, allerede i uge5+ pga blødning, og der kunne gyn. se en opklaring i livmoderen, men intet foster eller blommesæk endnu, hun fandt så det gule legme som man har hvis ens graviditet er bevaret (hvor længe det kan findes aner jeg ikke) ugen efter blev jeg scannet igen og der var så en fin fostersæk og blommesæk, efter endnu en uge var der et fint lille hjerte, dog ikke særligt tydeligt blink, det kom efter endnu en uge, så det var 4½ lange uger, men for mig var det vigtigste at den sad hvor den skulle…
    Jeg har også en cyklus på 24-40 dage og var derfor kortere henne end jeg selv troede, så bliv ikke forskrækket hvis de ikke lige kan finde et foster første gang

vh

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.