Mad!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    HendrieHendrie
    Medlem

Andre end mig som bare er sulten hele tiden? Når lige at spise, så går der maks en time eller 2, og så er jeg sulten igen… Tør slet ikke tænke på hvor meget jeg kan nå at tage på hvis det fortsætter *g*
    Hilsen Henriette 5+1

Den er go nok *smiler*

Da jeg var omkring der hvor du er nu så begyndte sulten også …. fik jeg ikke ngoet af spise fik jeg det faktisk skidt og ondt i maven – så jeg har altid noget ved hånden og med mig… de gangen jeg ik har mulighed for at spise er vandflasken min bedste ven eller evt en sodavand/saft.

Vi skal slet ik tænke den tanke med vægten det gjorde jeg også min vægt er sendt på ferie og jeg har overbevist mig selv om at så længe det er sunde ting jeg spiser og ikke kværner chips, slik, kager mm hver gang sulten melder sig ja så kan jeg ikke gøre mere så må jeg stole på min krop regulere og sørger for jeg tager det antal kg på jeg nu skal … jeg døjer allerede med væske i kroppen (kom i uge 6) min læge sagde det gør det hos nogen og tja det er så bare sådan det er…..

Held og lykke med det.

susanne82susanne82
    Medlem

Ikke mig… Jeg har kvalme hele tiden og bare tanken om mad.. 🙁 Men ville nu ønske at jeg kunne spise lidt mere end jeg gør… men mon ikke det kommer??

Susanne 6+0 (Min uge 7)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.