hvem vil være med på “bamsemor” holdet?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 hvem vil være med på “bamsemor” holdet?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    signe1980signe1980
    Medlem

*S* er tyk, så er spændt på hvad lægen siger når jeg kommer derind….
    Frygter lidt, derfor søger jeg andre “bamsemor” typer, som evt også kunne tænke sig at støtte hinanden under graviditeten, så vi ikke tager mere på end det der er smart.
    Jeg vil også enormt gerne mødes med andre til fælles motion/svømning (grin jeg er ikke nogen badenymfe, så der er ingen der skal føle sig forkerte her)
    Jeg bor oppe ved sæby!
    Håber at høre fra nogen af jer andre

Hope123Hope123
    Medlem

Tja, jeg var rimeligt slank, men har fået temmelig stor mave allerede – i uge 5 måtte jeg ud og købe mamatøj, kunne ikke bruge mine cowboybukser længere, lægen sagde 12.12. at han ikke troede der var mere end 1, så jeg har virkeligt tænkt meget over hvad jeg spiser.

Heldigvis har jeg nærmest mistet lysten til søde sager, det er jo en klar fordel.

Vi ser frem til scanningen, der kan vi jo få det endelige svar på om der er mere end 1.

Men der er dømt 4-5 ekstra kilo her, også pga. vand i kroppen allerede, det gør det så også svært at vide hvor meget jeg har taget på. Min vægt kan svinge 1-2 kg ca. 1 time efter jeg er stået op.

Mit problem er at jeg også døjer med mine led, ved godt at svømning skulle være kanon, men jeg er altså ikke så vild med det, så det er nok ikke lige nogen option for mig!

Jeg bor mellem Sæby og Brønderslev.

KH
    Anne Mette

Anonym
    Gæst

Hejsa
    Jeg er også tyk. Jeg spiser efter ddv’s principper (det er noget der virker, jeg tabte mig 12 kg på 12 uger inden jeg blev gravid)… jeg har et barn i forvejen og var også tyk da jeg blev gravid med ham. Jeg hørte faktisk ikke for det – det eneste der skete var at jeg skulle have en glukose belastning da jeg var i uge 28. (Det er en sladderhank, der måler dit blodsukker fra de sidste 3 mdr) men den var hos mig normal. Når man er overvægtig er man i risiko zonen for at udvikle graviditets sukkersyge.

Knus Pilelund 7+5

Hej piger.

Ja nu tænker jeg jo lidt, hvornår er man overvægtig, eller en bamsemor? 🙂

Er det noget bestemt man skal veje eller mener I bare det er hvad man selv synes??

Jeg er også spændt på at høre hvad lægen siger, jeg vejer 68 kg og er 1.68 – så lidt buttet er man vel:-)

Men jeg håber ikke det har noget at sige for barnet, altså det betød ihvertfald ikke noget da jeg fik vores søn for 2 år siden.

Knus

nettepnettep
    Medlem

Jeg vil gerne være med på et støtte hold. Jeg er ikke specielt stor, men har alligevel nogen erfaring med kiloene… Jeg var rigtig fin og slank da jeg blev gravid med min første, allerede i 8. uge havde jeg taget 3 kg. på – det kom meget bag på mig, alligevel endte jeg med at tage 23 kg. på i det hele. Jeg har tabt de 11 igen, men mangler så stadig 12 kg. (ville også være tilfreds med 10). Jeg er meget bange for at tage unødigt på i denne graviditet, da jeg jo i forvejen har lidt at kæmpe med!!!
    Har heldigvis endnu ikke taget noget på, og døjer med massiv kvalme, så der er håb endnu 😉
    Kh. nette 7+5 og ida (240406)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.