Ny herinde

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej alle

Jeg er ny herinde og fandt for få dage siden ud af jeg venter mit tredje barn. Er i forvejen mor til tvillinger på snart 3 år, så det var vist på tide med en mere, selvom det var en stor overraskelse for os ;O)

Jeg har været gift i 4 år, men været sammen med manden i 13 år og vi bor i en kæmpe villa med en kæmpe have til, så her er god plads til børn ;O)

Jeg har endnu ikke været hos lægen for at få bekræftet den gode nyhed, men regner med en termin der foreløbig hedder 31. august…vi får at se om den holder stik ;O)

Glæder mig til at lære jer at kende.

Kærlig hilsen Vogue 5+2

Anonym
    Gæst

Hejsa Tillykke. jeg har termin samme dag. bliver sjovt og følges med dig. Venter også spændt på første lægebesøg ss. vh karina

nilletisnilletis
    Medlem

Stort tillykke herfra. Så blev det tiden for os igen. Vi venter vores 3 barn til den 30 august. vi glæder os meget. jeg glæder mig til at bruge tiden sammen med jer herinde.

Anonym
    Gæst

hej og tillykke.
    Lyder til at du er klar til en mere, jeg venter oså min nr. 3, har dog fået de to første og to omgange:-)

GLæder mig til at følges i gennem graviditeterne.

Knus Sofie 4+3

Anonym
    Gæst

stort tillykke til alle glæder mig til at følge jer. jeg har termin 7 august og synes allerede der er 100 år til. Jeg har en datter på 10 så det bliver en rigtig møgforkælet efternøgler mvh jane

muss28muss28
    Medlem

ja tillykke med det. jeg er også ny herinde. jeg har dog først termin omkring den 2. septemper, det er også min 3. jeg venter har dog også fået de 2 andre af to omgange. glæder mig også til at følges igennem vores graviditeter

venlig hilsen Jeanette 5+1

Anonym
    Gæst

hjertelig tillykke. glæder mig til at skrive og lære dig/jer at kende.

vh. Rikke

Stort tillykke til os allesammen:-)

Jeg glæder mig også rigtig meget til at følges med jer allesammen… men nøj hvor er der lang tid til sommer:-)

hilsen
    Anne 6+2

Anonym
    Gæst

Hej Nilletis (fnis et navn ;o)

Også stort tillykke til dig og dejligt at høre du ligeledes venter barn nummer 3.

Kh Vogue

Anonym
    Gæst

Hej Jeanette

Også tillykke til dig!

Jeg ved altså ikke helt hvor meget jeg kan stole på min foreløbige termin og måske bliver den rykket hen til din dato, da jeg har lettere uregelmæssig cyklus – men det må vi se. Indtil videre hænger jeg på i august ;o)

Glæder mig der er flere der venter deres 3. barn ;o)

Kh Vogue

Anonym
    Gæst

Hej Jane

Hjertelig tillykke med den kommende efternøler ;o))) Kan godt følge dig i de 100 år…. he he

Kh Vogue

Anonym
    Gæst

Hej Rikke

I lige måde – glæder mig også til at skrive med og lære dig at kende!

Kh Vogue

Anonym
    Gæst

Hej Karina

I lige måde. Glæder mig også til at følges med dig ;O)

Kh Vogue

Anonym
    Gæst

Hej Anne

Og tillykke til dig ;o) Ja, lad os håbe vi går nogle fornøjelige måneder i møde mens vi venter på de kommende vidundere.

Kh Vogue

Anonym
    Gæst

Hej Sofie

I lige måde til dig også ;O) Dejligt der er andre der også venter nummer 3 ;o)

Glæder mig til at følges med dig

Kh Vogue

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.