Hører ikke til her… men!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Hører ikke til her… men!

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg vil bare høre hvem der opstarter de nye mødregruppe? Jeg har lige testet positiv og har derfor termin i september.

Så ja, jeg er nok lidt tidligt ude!

Men jeg er også i nov. 2006 mødregruppen og jeg synes at der er så hyggeligt at dele tankerne med ligestillede her i starten af graviditeten.

Venlig hilsen
    Diruta 4+2

Anonym
    Gæst

Tillykke med graviditeten!! Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed men mon ikke det er netdokter der starter mødregrupperne?! Der bliver jo lavet et link, og det er vel kun dem der kan det…..

Nina 6+2

HimalayaHimalaya
    Medlem

Hej Diruta

Jeg går også og venter – har vist termin d. 3/9 og testede positiv i mandags, så jeg ville også gerne på en terminsside :o)

KH
    Himalaya 4+?

Anonym
    Gæst

opdaterer listen hver den 1. – så det varer ikke længe før der kommer en september gruppe :o))

KH
    Mette

Anonym
    Gæst

ifølge netbabys termin beregning er jeg sat til og have termin den 31 august. men kan ikke få det til og passe. sidste mensdag var den 25.11. kan nogen regne den ud s s vh karina

Anonym
    Gæst

Vedr. beregning af termin.

Den nemmeste måde at finde ud af sin termin på er at tage en kalender og tælle 40 uger frem.

Du har termin samme ugedag som sidste menstruations første dag, bare 40 uger senere.

I dit tilfælde:
    Sidste mentruations første dag: 25.11 en tirsdag
    40 uger senere: 1. sept. en (også en onsdag) = DIN TERMIN

Venlig hilsen
    Diruta 4+3

Dahl11Dahl11
    Medlem
    susanne82susanne82
    Medlem

Prøv siden libero. dk… Der kan du også få beregnet din termin.

Susanne 6+0

Anonym
    Gæst

Jeg er også blevet testet positiv i torsdags. men min læge sagde at min termin var 6 sept. men jeg kan ikke få det til at passe når min mens. sidst startede den 28 mov. kan i hjælpe. glæder min også til siden bliver oprettet. selvom at jeg kommer til af føde sidst i august. jeg skal have kejsersnit der er planlagt.

susanne82susanne82
    Medlem

Prøv at gå ind på libero. dk
    Der kan du også få lavet en beregning af hvor du har termin… Ifølge netbaby er jeg sat til den 25 august men ifølge libero er jeg sat til den 23 august… ved ikke helt hvad jeg skal tro.. så jeg glæder mig til at komme til lægen…
    Held og lykke med det
    Susanne

Anonym
    Gæst

Jeg er sat til 31 august. så netbaby passer ved mig. men plejer jo og gå over tid. vh kaina

Anonym
    Gæst

tusind tak ss.

Anonym
    Gæst

Både ifølge min-mave og libero har jeg termin d.25/8 2008. Min første dag i sidste mens var d.19/11 2007, så det passer meget godt.

– Jane 5+5

Anonym
    Gæst

mange tak. så vil min termin være 3-9 2008.

tak

Vh. Rikke 4+3

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.