Min tvillingesøsters barn er dødfødt!?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Min tvillingesøsters barn er dødfødt!?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har en tvillingesøster der måtte ind og føde her den 22 dec. hun var til lægen hvor han ikke kunne finde hjertelyd, så han sende hende til esbjerg for at få det tjekket. Der kom de med den samme konklution. og hun skulle sættes igang. hun ringede til mig og fortalte det. og vi blev selvfølgelig meget kede af det. men hun blev sat igan og hendes datter blev født den 22 dec. en dejlig lille pige. hun vejede 610 gram og var 34 cm. lang. men det stopper ikke her, for dagen efter juleaften havde hun det stadig ikke godt, så hun tog til lægen for at få målt hendes hæmoglubin. den lå på 3,8 hvilket er alamerende lavt. og hun måtte tilbage til sygehuset og få en udskrabning. og hun kom hjem i torsdags. nu er det heldighvis ovre. håber vi. Men det der gør mig meget ked af det er at jeg faktisk troede at vi skulle være gravide sammen igen men ikke lige nu! Jeg er bare så ked af det for jeg er bange for at det også vil ske for mig. vi er enæggede tvillinger. og hvad der sker for mig sker også på et tidspunkt for hende og omvendt. så jeg er meget bekymret for om jeg også skal miste mit barn i denne graviditet! sønft. det tager meget hårdt på mig og jeg kan ikke lade være med at tænke på det hele tiden. og det er nok derfor at jeg ikke er så glad i denne graviditet.( Men jeg er glad for at være gravid.)
    mange tanker går til min søster.
    kh. Rikke

Anonym
    Gæst

Hej det gør mig meget ondt med din søster. E ikke selv tvilling så kan nok ik igtig bidrage så meget. Det er meget vigtigt at du prøver og slappe så meget af som muligt og nyde din graviditet. Og vær åben over for din kæreste eller din veninde om dine bekymringer. Ellers ender det med det sætter sig til en stor klumb i maven og det er hverken godt for dig eller den lille. og hvis der ik er tale om en genetisk fejl ved din søsters baby så tror jeg du skal slappe helt af min ven., Men selvfølgelig er det meget svært. især når din søster går og er rigtig ked af det. Svært og holde humøret oppe . Men prøv alt hvad du kan og tænk på alt det dejlige der venter dig. og måske er din søster med barn senere i din graviditet så i stadig kan nå og følges. Kh Karina

Anonym
    Gæst

tusind tak, det vil jeg gøre. godt nytår.

knus Rikke

Anonym
    Gæst

Det var da rigtig trist for din søster.

Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men fortæl dine tanker til din læge og jordmoder. Ring til jordmodervagten eller hvad det nu hedder og få hørt hjertelyd – når du når dertil, eller få scanninger. De plejer at være meget forstående og hvis det kan give dig lidt ro i sjælen, så det da bedre end at gå og bekymre sig unødvendigt.

Øv når i lige skulle til at følges ad igen. Jeg føler virkelig med din søster.
    Knus fra Sanne

Anonym
    Gæst

Jeg har snakket med min læge og hun ville anbefale mig at få snakket med min søster og min familie og hvis det ikke ville hjælpe, skulle jeg komme igen og vi ville finde ud af det sammen.

Jeg tror også at jeg vil snakke med min jordmor om det når jeg skal derind. Mange tak. for det har jeg ikke tænkt på. 😉

Anonym
    Gæst

Det gør mig ondt for din søster. Håber hun får det bearbejdet på en god måde. Jeg håber også du får den støtte og hjælp du har brug for, så du kan gå gennem din graviditet uden store bekymringer. De bedste tanker til jer begge. Knus

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.