ømme, “brændende” brystvorter

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 ømme, “brændende” brystvorter

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    vikvikvikvik
    Medlem

Hejsa

Vil bare lige høre, om der er andre, der kender til dette fænomen og evt har nogle gode erfaringer med, hvad pokker jeg kan gøre.

Jeg har haft ømme, spændte bryster, men dette her er i en anden liga. Det er som om mine brystvorter er hyper, hyper følsomme. Jeg kan ikke holde ud af de rører bh’en eller dynen – jeg har lige prøvet at gå i bad og mon ikke det at stå under bruseren var smertefuldt. De gør ondt og brænder nærmest.

Jeg er ved at blive skør – hvordan pokker skal jeg komme igennem festen i morgen. Det mest behalige er at gå let foroverbøjet og trække skuldrene frem – den holdning bliver nok lidt svær at forklare vennerne, som ikke ved noget endnu 😉

Kender I den?

Mange hilsner vikvik 6+6

HM har nogle brystvorteplastre. De tog det værste afdet. Mendet skal lige siges at det ikke erdet mest fede at fjerne igen pået par avs-bryster. Ikke fordi de klæber mega-meget men det niver lidt hvis man i forvejen er øm.
    De hjalp mig til julefrokost med corsage på.
    Lotte

Anonym
    Gæst

av ja har det på samme måde. Har 3 børn og har aldig prøvet og have så ondt i mine brystvorter før. vh karina

Hope123Hope123
    Medlem

Har ikke selv brændende brystvorter, kun ømme og meget følsomme. Men umiddelbart ville jeg prøve at lægge lidt vat i min BH, se om det kan hjælpe. Så er der ikke noget der klistrer eller sådan.

KH
    Anne Mette 9+3

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.