Må sige farvel!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Må sige farvel!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    millevindmillevind
    Medlem

Hej.
    Jeg vil bare lige sige mange tak for, at jeg har haft muligheden for at læse med her og lufte nogle tanker.

Jeg havde desværre en SA i uge 7, den 22. december. Jeg havde aldrig drømt om, at det kunne gøre så ondt så tidligt. Jeg var i hvert fald ikke i tvivl om, hvad der var ved at ske, selvom jeg ikke var begyndt at bløde. Jeg vil tro, at det er sådant, at det føles at have veer!!! Meget effektivt, det hele var overstået på under et døgn.

Jeg er bare så ked af det. Vi havde lige vænnet os til tanken om at skulle være forældre. Men nej.

Jeg håber virkelig, at alle I andre får nogle skønne graviditeter og nogle søde børn.

Det var da en trist ting.
    Kan ikke have når sådan noget sker. Pøj med det hele.
    Lotte

Anonym
    Gæst

Nej det gør mig virkelig ondt at høre. Jeg sender mine kærlige tanker og ønsker dig alt godt fremover…

Knuzz Tanja

Anonym
    Gæst

Det gør mig ondt at høre. Håber du snart er oven på igen og det går godt næste gang. Knus og kærlige hilsner fra Lilo2410

nettepnettep
    Medlem

Puha det må virkelig være en hård omgang 🙁 Rigtig meget held og lykke fremover.
    Tanker fra nette 🙂

Anonym
    Gæst

Det gør mig ondt! Jeg ved hvordan du har det, har mistet 2 gange.

Snak efter dit eget behov, lad ikke nogen fortælle dig hvordan du skal føle.

Venlige hilsener med medfølelse

Diruta

Anonym
    Gæst

hej millevind. trist at sådan noget sker. Prøvede det selv for snart 5 år siden med tvillinger. Hådt og komme igennem. Håber i snat er på den igen og stå med en positiv test igen. vh Karina

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.