Så melder jeg mig også på banen!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Så melder jeg mig også på banen!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Hej,
    Jeg hedder Line er 22 og venter mit andet barn, vi har Noah fra 14.12.06 og fandt ud af jeg var gravid inden jul, dette har dog passet rigtig dårligt ind i vores planer om fremtiden, så det har krævet lidt snakken frem og tilbage.
    Men nu er planer ændret og vi glæder os til den lille nye, da jeg kun har haft mens, 1 gang siden jeg fik Noah anede vi intet om hvor langt jeg var henne *gg*, sådan kan det gå.
    Men har idag været hos lægen og blevet scannet og er ca 9+3, med termin d 4 August.

Så jeg glæder mig til at lærer Jer alle sammen bedre og kende og håber vores forløb bliver lige så hyggeligt som jeg har oplevet med Dec2006 gruppen c”,)

Mange gange tillykke til Jer alle sammen.

Mvh Line.

Anonym
    Gæst

Tillykke!

Jeg venter mit tredje barn (har i forvejen tvillingedrenge på knap 3 år) og skal til 1. lægebesøg i næste uge, hvor jeg håber at få en mere præcis termin at vide. Er vel et sted mellem 5+ og 6+ uger henne.

Kærlig hilsen Vogue

Hej og stort tillykke!

Jeg venter også mit 2. barn – jeg er 6+5.

Held og lykke med det hele.

Anonym
    Gæst

Hejsa stort tillykke. Jeg venter mit 4 barn. Har en pige og 2 drenge på 11, 9 og snart 5 år. Så det bliver så sidste barn for mit vedkommende. vh karina 5+6

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.