Har I fortalt nyheden?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Har I fortalt nyheden?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    HendrieHendrie
    Medlem

Åh hvor har jeg det bare på nøjagtig samme måde!!! Hr fortalt det til mine 2 aller bedste veninder, de ville alligevel have gennemskuet det hehe Men hvornår jeg skal fortælle det til familien og alle andre, ja det ved jeg virkelig ikke!!
    Henriette 5+6

sillemumssillemums
    Medlem

Hej derude, jeg er lidt i syv sind, så vil lige høre jeres mening. Jeg er gravid med nr. 2, men havde en missed abortion i august, så jeg er ret nervøs denne gang. Jeg er i uge 7 nu, og jeg har bare sådan en lyst til at fortælle, at jeg er gravid. Min mand siger, at han ikke tror vores chancer for at få et barn bliver større, hvis vi tier stille, og det er også rigtigt, men det er bare så træls, at skulle sige det, hvis det nu går galt igen. Jeg har langt flere graviditetstegn denne gang, har allerede kæmpe dolly-bryster, så noget i mig siger, at det nok skal lykkes denne gang, men jeg tør ikke helt give mig hen. Åh hvor er det bare så træls, at der skal være så mange bekymringer forbundet med noget så glædeligt ØV, nå jeg må tænke videre…
    Knus Lise 6+2 og mor til Frederik fra dec 04

Anonym
    Gæst

Mine tvillinger på knap 3 år hørte det som de aller første (og jeg har ikke andet end nævnt det, for ellers er det ud over hele byen i løbet af nul komma fem), min mand ved det og så en veninde der bor i den anden ende af landet som jeg skriver med ;o) Ingen andre ved noget endnu (jo jer, på nettet ;o) og min hensigt er at holde det hemmeligt så længe som overhovedet muligt. Jeg ville gerne være 12+ før familie og venner informeres, i princippet er det heller ikke noget problem, for har to dejlige børn denne gang, så tager alting meget mere afslappet, men min mave kommer meget snart til at afsløre mig. Hold da op en bule allerede. Eller… i forhold til hvordan min mave plejer at se ud ;o)

Hvad føler du selv for? Jeg kan godt forstå du er nervøs, men hvis du har det bedst med at tie stille, synes jeg så afgjort det skal være sådan. Der er jo modsat heller ingen garanti for den lille spire bliver siddende netop fordi i fortæller det til andre, så gør hvad du føler for.

Kærlig hilsen Vogue

Anonym
    Gæst

Jeg har fortalt det både til familie og venner. For hvis det skulle galt er der nogle til at støtte mig i en svær tid. Min søn på snart 3 forstår det ikke endnu…. der er jo ikke rigtig nogen mave at se 🙂

Jeg var til læge i går og fået startet min vandre journal. Helbredsoplysninger, personlige oplysninger, højde, vægt, bmi, terminsdato, tidligere fødseler og hæmoglobin tal.
    I næste uge skal til min læge og have skrevet flere oplysninger på og så får jeg min endelige vandrejournal.

Knus fra Pilelund 8+5

signe1980signe1980
    Medlem

Delt glæde er dobbelt så stor, delt sorg halvt så stor…….
    Har selv haft en SA i kuli, og vi valgte at vente med at blive gravide igen…. nu er jeg i 8+1 og er jublende glad…. min far fik det at vide omkring den 20 december… kunne vikke vente mere…. Svigerforældrene fik det at vide juleaften og min familie til familie julefrokosten *S* og nu har nogle af mine næreste veninder fået det at vide (bor langt fra dem…) Mine kollegaer har efterhånden regnet det ud….. (efter adskillige besøg på toilettet for at brække mig og jeg bliver decideret dårllig over lugten af muggeosten en af beboerne elsker)
    *S* det er da en dejlig ting, del den med de nærmeste…..
    *S* nogle gange kan det være en fordel.
    Knus fra Signe og spiren 8+1

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.